زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یکی از داورا

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ب.ظ

دیشب خواب دیدم دارم فیزیولوژی میخونم، بعد یه صفحه رو متوجه نمیشم، یه چیزی تو مایه های یه فرمول توی اون صفحه بود و من چیزی ازش نمیفهمیدم، بعد آریا عظیمی نژاد یهو نمیدونم از کجا اومد و فضا عوض شد و دیدم توی یه کلاسم، بعد بهش گفتم اینو بلدین؟ گفت آره اینو که من کاملا بلدم، بعد اومد روی تابلو واسم توضیح بوه و بنویسه، دوتا ماژیک جلوی تابلو بود و دوتا ماژیک سمت راست تابلو، اومدم یدونه از اون ماژیک جلوییا بهش بدم، گفت نه اینا مال عصر جدیده، از اون راستیا برداشت! بعد داشت اون فرموله رو واسم اثبات میکرد، گفت ئه، مگه اثباتیه؟ گفت آره... فیزیولوژی شد یهو یه چیزی تو مایه های هندسه!


+قبل از خواب داشتیم عصر جدید میدیدیم :))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • چ خوب 😂😂😂😂😂😂
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بهت ضرب در قرمز نداد؟! :-))))
    پاسخ:
    صربدرش همراش نبود :))
    رفته بودید تو عمق برنامه :)
    پاسخ:
    مثل اینکه!
    شام زیاد خوردی دختر
    پاسخ:
    اضعاث احلام بود؟!
  • فروش سیم کارت
  • واااای از این خوابا!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی