زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نوبتی هم باشه نوبت ماس!

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹ ق.ظ

تولدم مبارکتون باشه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۹)

سلام 
تولد تولد تولدت مبارک 
مبارک مبارک :)
تولدت مبارک مهسا بانو 🌸🌼🌻🎂🎂🎂🎂🎂🎂
بقیه هدیه ها رو صبح میاریم ایشالا :))
واقعا تولدته ؟
من کیک میخواممم :دی :))

پاسخ:
بیا شیراز تا واست بگیرم :)
خیییلی ممنون واران جون ♡
ان شالله تولد خودت :))
والا اگر خدا بخواد گوش شیطون کر :دی 
زمستون یه قول های گرفتم که بیام شیراز :)
تا خدا چی بخواد :)
میام شیرینی رو ازت میگیریم ها:دی 
البته اگر اونموقع باشی :)))

خواهش میکنم :)
مرسی :)
دیگه من پیر شدم تولد بعیده بگیرم :))
 
پاسخ:
اگر نیومدی دیگه باید بیای دزفول ازم شیرینی بگیری!
سال آخرمه که دانشجو ام اینجا!
عنوانو دیدم فکر کردم میخوای بگی جشن عروسیمه :)))
تولدت مبارک باشه با کلی آرزوهای خوب :)
پاسخ:
ممنووون ممنوووون تولد خودت ان شالله :))
:)) تولدت مبارک
نیستیااااااا! کجایی تو پس؟ با همین فرمون پیش بری پست بعدی، تولد دخترته :دی پست بعد از بعدی شوهر دادنش، و بعدی در مورد خواستگاری برای پسرت :))
پاسخ:
:))))) 
اتفاقا من زیاد یادت میفتم. مثلا رفته بودیم باغ پرندگان و جغد دیدم. رفتیم لباس فروشی و سویشرت جغدی دیدم. حتی همین هفته رفتیم کافی نت فیلم بگیریم، اسم کافی نتش شباهنگ بود! گوشیم خاموش شده بود نشد عکس بگیرم... طرفای حافظیه...
  • مترسک ‌‌
  • مبارکمون باشی :))
    پاسخ:
    خیلی مممنونم ^_^
  • آسـوکـآ آآ
  • مبارک خودتون هم باشهههههه
    پاسخ:
    تولد خودم رو به خودم تبریک میگم :))
    تولدتون رو تبریک میگم. :)) 
    پاسخ:
    بسیااار ممنونم
    خیلی خرسندم کردین! :دی
  • پـــــر ی
  • عه. مبارک باشه :))))
    مرسی که هستی :)
    پاسخ:
    سپاسگذارم...
    نیستم که ؛)
    من یادم بودها! ولی دیشب نتم تموم شد

    تولدت مباااااارک ^__^
    پاسخ:
    عهههه اتفاقا همین دیشب نت خودمم تموم شد...
    دیدم تولدمه و نمیشه هیچ کاریش کرد! :دی
    مرسی جهانم ؛)
    تولدتتتت مبارککککککک 💜💜💜😍😍😘😘😘
    پاسخ:
    مرسی دانشجو جان! 💟💙💗💖
  • پـــــر ی
  • بودنت در کل منظورم بود :)
    پاسخ:
    ازو لحاظو مرسی :))
    مرسی که من در کنارتونم :دی
    تف تو ریا!
  • پـــــر ی
  • اصن یه وضعی:)
    باید الان شعر بودنت هنوز مثل بارونه رو واست بخونیم :) گروه سرود تشکیل بدیم 
    پاسخ:
    دیگه انقدرررام راضی به زحمت نیستم
    کادومو بدین حله! :))
    تولدت مبارک عروس خانم...
    آقا رضا چطورن؟

    کم پیدا شدین!!!! یاد یه کامنتی افتادم ناخودآگاه...

    http://zizigolu.blog.ir/post/769/%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D9%86%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D9%84%D9%88-%D8%A8%DA%A9-%D8%B9%D8%AF%D8%AF-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%A8-%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85#comment-VqN2uPHh-V4
    پاسخ:
    یادش بخییییر....
    بعضی پستا رو وقتی میخونم یادم میان... قبلش که کامنتا رو خوندم نفهمیدم اوضاع از چه قرار بوده تا پستو خوندپ و یادم اومد...
    چه میکنه این ماهی گلی بودن :دی
    خیلی ممنونم خوبیم :)
    شیرینی فارغ التحصیلی ارشدتونو بخوریم ان شالله💐
  • پـــــر ی
  • در افق محو می شود :)
    پاسخ:
    :دی
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • مبارکه زیزیگولو :)))))))
    ایشالله 120 ساله D:
    پاسخ:
    کمیت مهم نیست ، کیفیت مهمه:دی
    ممنونم 
  • عاشق بارون ...
  • تولّدت مبارک! :)
    پاسخ:
    فرقونت برم ؛)
  • پاک باخته
  • تولد متاهلیت مبارک
    والا
    پاسخ:
    تبریک جالبی بود! ممنون :))
  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • مبارکه
  • امیرحامد
  • ســـــــــــلامم
    من زنده ام هنوز ببین فراموشت نکردم. خوبی ؟؟ تولد گذشتت هم مبارک ب سلامتی باشی همیشه
    بیا وبم پیام بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی