زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سایه ات از سر ما کم نشود #حضرت_یار

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۵۶ ب.ظ

+من پریدم

-کجا

+تو بغل آقامون!


انکحت و زوجت دلم عاقد و شاهد

ای عشق شدم من به تو محرم بغلم کن!


و اینگونه بود که خدا ما رو انداخت تو بغل یک عدد رضا :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴۲)

ازدواج کردی؟
عزیزم مبارکه انشالله خوشبخت شی:) :*
بیا توضیح بده در مورد این پست لطفا :))


پستت  دو تا منظور داره ها :)))



مبارک باشه ان شالله کنار هم پیر بشید و خوشبخت :))
چی؟؟؟؟؟؟!!!!!!! o_O
جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! O_O
راست راستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! @_@
مبارک باشه انشا الله کنار هم و با هم زندکیتونو بسازید
پاسخ:
ممنونم... ان شالله روزی همه مجردا
بچه های بیان یکی یکی دارن ازدواج میکنن انگار :))
مبارک باشه.

پاسخ:
دیگه کی؟!
ممنونم... روزی شما ان شااله به زودی زود
فقط منو شما موندیم آقاگل!!!
پاسخ:
ان شالله بهو با هم خبر ازدواج هر دوتونو بشنویم
پست ابهام داره و به شدت نیازمند شفاف سازی است :)
پاسخ:
بگو کجاش؟ توضیح میدم =))
تبریک میگم مهسا جان. ایشالا خوشبخت بشین و به پای هم پیر شین و سایه‌شون از سرت کم نشه :)
پاسخ:
خیلی ممنووونم نسرین عزیزم... ان شالله هر چه زودتر ببینیم تو و مراد دستاتون تو دست همه :)
مبارک باشه
خوشبخت باشی(:
پاسخ:
قربونت
سلامت باشی :)
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • مبارکهههههههههههههههههههه :)
    پاسخ:
    ممنوووووووون!
    از همون اول تو و گندم رو با هم قاطی می کردم! نمیدونم چرا! بعد این اواخر توی ذهنم کد گذاشته بودم که گندم عروسه و زیزیگلو مجرده! 
    الان دوباره قاطی میکنم :-))))
    مبارکت باشه زیزیگلوی رضا! 🌹
    پاسخ:
    :))
    شرمنده دیگه...رمزتم به هم ریختیم! :دی
    خیلی ممنونم :)
    خخخخخخ
    مبارکت باشه الهی
    حیف که محرم شروع شد 
    وگرنه برات جشنی میگرفتم
    بیا شیرینی منو خشکه حساب کن انقد برات دعا کردم مشهد
    والا
    پاسخ:
    اره بابا... یهو شد محرم صفر :|
    مرسی دعاهات :)))) خیلی خوبی و با مرامی و با معرفت به خدا!
    همش یادم بودی....
    روز قبلش عقد ما بود!
    تبریک میگم عزیزم :*
    پاسخ:
    خیلی ممنون الهام جان :)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • مبارک باشه. ان شاالله که در کنارهم خوشبخت باشید:-)
    پاسخ:
    ممنونم... ان شالله روز همه مجردا
    جدی جدی عروس شدی :)
    مبارکا 🌸🌼
    ایشالا در کنار هم خوشبخت بشین.

    اول این پست ابهام داشت و دقیقتر که خوندم از ابهامات دراومد :)
    مبارکه ایشالا 🌹🌹💐
    پاسخ:
    اره دیگه
    مام رفتیم قاطی مرغا ؛)
    فرقونت =)) ان شالله ببینیم هر چه زودتر خبر عروسی تو و حج آقا رو!
    خوشبخت باشین❤
    چقدر ذوق داره خوندن پست‌های اینجوری
    پاسخ:
    عزیزمممم!
    خیلی ممنونم ازت 💚
    مباارکهههه مهساااااا مبارکههههههه😍😍💃💃💃🌹🌹
    اصن اشک جمع شد تو چشام😀
    خوشبخت بشین کنار‌هم😊🌹
    پاسخ:
    المیراااااا!!!
    مرسییی عجیم!!
    خوجالم کردی هم اینجا هم اونا😄💙❤💚
  • قاسم صفایی نژاد
  • مبارک باشه ان شالله در کنار هم عاقبت بخیر بشید
    پاسخ:
    ممنون از دعای خوبتون
    چی بهتر از عاقبت بخیری...
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • اوهوم..... مبارک باشه عروسی دقیقه نودی
    پاسخ:
    از بچگی همین مدلی بودم! 
    خیلی ممنونم
  • فیروزه ای
  • سلااااااااام
    مبارکا باشه عزیزم
    پاسخ:
    علیک سلاااااام ساره!!
    خیلی ممنونم

    چه عجب پیدات شد دختر!!
  • نار خاتون
  • چه شوکی!!
    مبارکه عزیز جان:)
    پاسخ:
    یهویی شد دیگه :دی
    ممنونم... روزی خودت هرچه زووودتر
    سلام
    درسته تا حالا نظر نذاشتم اما خب این یکی ویژه اسسسست
    با کلی امید و شادی زندگی کنید ایشالا
    و به هدف ها تون هم برسین :)
    خیلی خیلی هم مبارکه
    پاسخ:
    سلام
    پس خواننده ی خاموش که میگن شمایی!
    ممنون واسه تبریکت و خیلی بیشتر ممنون واسه روشن شدنت ؛)
    نمی تونم بیام! به خاطر کمردرد مدت طولانی نمی تونم روی صندلی اتوبوس بشینم تا خراب بشم خونه شما یا هر رفیق دیگه ای. سهم شیرینی منم نصف کنید با حاج آقا بخورید نوش جونتون
     D:
    پاسخ:
    خودت شیرینی بگیر من پولشو کارت به کارت کنم😎😄
  • پـــــر ی
  • به طور کلی. از ابتدا تا انتها :)
    پاسخ:
    :)
    یه مقدمه ای چیزی:/
    مبارکه!
    پاسخ:
    خیلی یهویی شد جولیک !
    روزی شما باشه ازین یهوییا ؛)
    عه عزیزم جان ...
    ان شاءالله خوشبت باشی جانم :)
    چه یه دفه ای گفتی شوکه شدم خوندم :)))
    ولی خوش حالم شدم *_* خیلی
    پاسخ:
    خودمم تا چند روز تو شوک بودم😄😅
    ان شالله روزی همه بلاگرا... :)
    خیلی ممنونم ^_^
  • بانوچـ ـه
  • بخدا من الهام نیستم :دی
    پاسخ:
    ها ببخشید ثریا! :دی
    هی من شما دوتا رو اشتباه میگیرم :))
  • بانوچـ ـه
  • چرا خب؟ :دی
    پاسخ:
    نمیدونممم =))
    بجز منم کسی این اشتباهو کرده؟!
    سلام
    دیر دیدم و تبریک باشد برای بعد
    ان شاءالله یک عمر زندگی با خوشی و آرامش و عاقبت بخیری و کلی وروجک )لااقل دوجین( نصیبتون
  • بانوچـ ـه
  • نه ولی یکی بود هی بهم میگفت سحر :/
  • پیمان محمدی فرد
  • سلام خدمت شما؛

    وبلاگ خوب و زیبایی دارید، ان شاالله موفق و پیروز باشید.

    وبلاگ من در زمینه ترویج و انتشار معارف مهدوی فعال هست. اگر از وبلاگم بازدید کنید باعث افتخاره و میخواستم درخواست کنم اگر تمایل داشته باشید همدیگرو دنبال کنیم و با هم تبادل لینک داشته باشیم تا به این طریق باعث ترویج این معارف بشیم و افراد بیشتری بتونن از این مطالب بهره ببرن.

    با تشکر از توجه شما.

    اللهم عجل لولیک الفرج.

    http://mahdaviat-12.blog.ir

  • کبوتر خاتون
  • یعنى پست از این یهویی تر نمیشد بذارى واسه ازدواج😂😂😂😍😍
    لعنت بر یزید 😂🤦🏻‍♀️
    پاسخ:
    هول هولی شد :))
    سلام..
    وبلاگ تون رو  نگاه کردم.. جالب و بامزه .. افکارتون هم جالب بود..

    از حوصله زیاد و دقت در جزییات گرفته تا شعرها و باقیش..

    موفق باشید.. تنور دل تون گرم.
    مرسی عالی بود
    بح بح مبارکه پس کو شیرینی ؟
  • طراحی سایت
  • آفرین عنوان زیبایی داشت سایه ات از سر ما کم نشود 
    مرسی عالی بود
  • امیرحامد
  • عــــــــــه ب سلامتی

    چرا ناراحت شدم پس؟؟؟؟؟
    بیخیال خوش باشید
    باورم نمیشه......................خیلی عجیبه!!
    تبریک میگم مشاور اعظم:)
    پاسخ:
    عهههه !!!
    برگشتتون مستدام!
    نرفته بودم که!
    ولی نمیدونم چرا اینجا یادم رفته بود:|
    پاسخ:
    عجب!
  • فروش سیم کارت
  • خوش باشید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی