زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

میشه بپرسم از کدوم سیاره اومدین؟

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۱ ق.ظ

پوست موزو میشورین؟!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۹)

نشوریم؟ :دی
پاسخ:
نه دیگه !
برا مهمونا آره :دی
پاسخ:
چون در کنار بقیه ی میوه های شسته شده قرار میگیره شاید بشه اینو پذیرفت!
اره مام برا مهمون میشوریم وگرنه نه چون فک میکنم بشوریم زودتر خراب میشه 

پاسخ:
میوه نشسته ش موندگار تره
پس شمام میشورین :|
نه؛ هرگز!
حتی برای مهمون
تمیزه دیگه :|
پاسخ:
همین چند روز پیش متوجه شدم که موز رو هم میشه شست! اگر ندیده بودم باور نمیکردم :))
وا
معلومه که میشورن
قبل خوردن همه میوه ها رو باید شست
بحث موتدگاریش چیز دیگه اس
اگه بخوای موندگار شه تشسته روزنامه میپیچیش میزاریش یه جای خنک
هر کدومو خواستی بخوری بر میداری میشوری....
الان من باورم نمیشه موزو نشسته خوردی!!!!!!!!!!!

بلاخره خاک و کثیفی و هزار چیز آلوده میشینه رو پوستش دیگه
پاسخ:
روش میشیته، توش که نمیشینه :| لامصب پوستشم کلفته :|
ما کلا به شستن میوه اعتقاد نداریم ^_^
موز که دیگه. 0_o

پاسخ:
بکی دو روز بعد از اینکه مهموناتون رفتن حالشونو بپرسین :دی
سلام 
بپرس ولی جواب نمیدیم :دی 

نمناکش میکنیم:)
یعنی یه دستمال خیس تمیز روش میکشیم البته فقط موقعی که مهمون میاد :)

یاد کارتون رامکال افتادم :دی اون راکونه  که هر چی بهش میدادن لب رودخونه میرفت می شست میخورد :))
حتی شکلات هاشو :))

پاسخ:
راکون وسواسی :دی
موز کجاست؟ نصف شبی به هوسم انداختی
تو یه موز بده من نشسته با پوست میخورم الان :(
پاسخ:
دیده شده من لیمو ترش و کیوی رو با پوست خورده م!
بله می‌تونی بپرسی :))
پاسخ:
جوابی دریافت نشد :پی
بی‌خیال بابا :| انگار نارنگی رو بشوری :| 

من پیاز هم نمی‌شورم. خودش ضدعفونی نمی‌کنه مگه؟ :|

البته مام‌بزرگم وسواس داشتن و یادمه یه بار نون بربری رو شستن :)
پاسخ:
من یه بار کبابو شستم :)))
موز رو بشوریم چیزی ازش می‌مونه ینی؟! :| :)))
پاسخ:
نه آب میشه :|
موز مگه پوستم داره؟
پاسخ:
نه فقط هسته داره :|
منم یه سوالی همیشه ذهنم رو مشغول میکنه
چرا بعضی ها موز به اون تمیزی و هلویی! رو میشورن ولی خرمایی که گرد و غبار و ایضا ... روش نشسته رو نه ؟!
پاسخ:
مویزم نمیشورن همونا!
نه دیگه برا مهمون باید بشوری چاره ای نیست :|
پاسخ:
نشوریمم متوجه نمیشه ؛)
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • کلا با نشسته حال میکنم :)))
    خیلی خواستم اون شعری که میگه
    "میوه نخور نشسته/رویش مگس نشسته/اول بشور بادقت/بعدا بخور با لذت" رو حالیم کنن
    ولی هرچی ضرر بیشتر خوشمزه تر :)
    پاسخ:
    حتی با پرتقال هم؟! :/
    شما نمی شورید انصافا؟
    ما تخم مرغم میشوریم! یه بار به یکی گفتم تا دوسال ولم نمی کرد :))
    پاسخ:
    شنیدم که بعضیا اینکارو میکنن و لازمه بگم این کار باعث میشه که منافذ پوست تخم مرغ باز بشه و ورود میکروب ها بهش راحت تر بشه و سریع تر خراب بشه :)

    موز و میشوریم که پوستش شسته میشه در واقع
    خب دست و بال آدم کثیف میشه
    بقیه میوه ها رو هم کثیف میکنه تو ظرف
    پاسخ:
    بیخیال!انقدرام کثیف نیست!
    مگه موز شستن داره؟!:دی
    پاسخ:
    به افتخار همه میوه نشورااا ؛)
  • فروش سیم کارت
  • نه والا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی