زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عمره دانشجویی

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ

آی ام عصبانی سو ماچ...

اومدم عمره دانشجویی ثبتنام کنم،

نوشته عربستان به دختران مجرد اجازه ی ورود نمیده...!

یه همچین چیزی خلاصه!!


عربستان خیلی بی عدبی!

))):

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

پ صبر کن با شوهرتون برین :)))))
پاسخ:
:)
آخی...
تنهایی به این نتیجه رسیدی؟!!
:))

خودمم چن روزه دارم بش فکر میکنم!!!!

بله الان سه ساله

ب دلیل ناامنی عربستان خود ایران درخواستی رو داد 

و عربستان برای حفظ ابرو این کار رو به نام خودش زد

اخه چندتا زن و دختر ایرانی رو دزدیده بودند
پاسخ:
ها...که اینطور...

من حاظرم بات بیام
فقط ب خاطر ثوابشااااااااا
پاسخ:
حاظر یا حاضر؟؟!!
مسئله این است!!!
  • مهندس بهشت
  • منم به این مورد برخوردم
    پاسخ:
    ینی اعصصصصصصابم خورده...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی