زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

قیچی

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ب.ظ

اگه موقع باز کردن پیچ و تاب یه نخ به گرهی رسیدی که نتونستی بازش کنی باید بی معطلی 

قیچیش کنی.


+مهتاب نقاشی شده با ابرها

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • مرسی :)
    پاسخ:
    قابلی نداشت :)
    صحیح
    پاسخ:
    :)
  • پشمآلِ پشمآلو
  • قیچیم کنی باز وصل کردنش با گره میشه .. ینی کلا اصولا آب قطه-_-
    پاسخ:
    نه دیگه. یه چیزاییو باید کند انداخت دور... دیگه وصلی در کار نیست...
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • تا مرز عرق کردن رفتم تا اون گرع رو باز کنم!
    پاسخ:
    :دی
    یه بار هوس بادبادک بازی کردیم، چشتون روز بد نبینه، بادبادکه رو آخر نتونستیم بفرستیم هوا، عوضش دو ساعت درگیر گره بودیم!
    پاسخ:
    گره بازی کردین!
  • یک انسان بی دغدغه ...
  • !!!!!
    پاسخ:
    درش نکته هاس...
    والا:))
    پاسخ:
    :)
    از کجا میفهمی کی وقت قیچی کردنه ؟
    شاید تلاش کردیم باز شد
    پاسخ:
    تا وقتی تو نخوای قیچی کنی هنوز امید به باز شدن گره هست. ولی وقتی امیدی بهش نداشتی و دلت پسش زد قیچیش کن.

    البته توی این فیلمه با اینکه طرف این توصیه رو کرد ولی در نهایت اون دوتا به هم رسیدن!
    موافقم
    منم همیشه همین کار رو میکنم
    پاسخ:
    احسنت!
    فوت کوزه گری یا نکته کنکوری ... عالی بود
  • قیمت گزاری سیم کارت
  • موافقم! منم همیشه همین کار رو میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی