زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اصدق، یصدقوا، اصدقق، اصدقاق :|

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۰ ق.ظ

امروز ظهر یه سانس بین 11/30 تا 2 خوابیدم...با یه خواب بد پریدم از خواب. به اهل بیت گفتم صدقه بدین...

سانس بعد ساعت 5عصر تا 8 بود. باز بیدار شدم میگم خواب بد دیدم...صدقه بدبن

امشب پول گرفتم دستم میرم سمت صندوق صدقات... میفرمایند یه مقدارشو نگه دار واسه 5 دقیقه دیگه!


+نتیجه اخلاقی اینکه خواب بد رو نباید تعریف کرد. باید صدقه داد.


کرم گوش امشب:

قسمت به مصرع بعدم که عاشقت بودم

به صبح بعد طلوعت به شب نخوابی ها


+کسی میدونه کرم گوش با چی منتفی میشه؟ -_-

کرم گوش های امروزتونو بنویسین!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

کرم گوش نشنیده بودم تا حالا
اول فکر کردم یه کرمه که واقعاً توی گوشه و باید دوا و درمان بشه
بعد که به اون شعره فکر کردم فهمیدم منظورتو
کرم گوش من:
با خود گفتم: فراموشش می‌کنم. 
بی‌خود گفتم
:))
پاسخ:
نه درمان نداره :))
بعضی کرم گوشای من خیلی طولانی ان. حدود یه ماه این بود...همممه ی این!! :
"ملت ما چه کرده است که باید با مردمان دوران امام حسن قیاس شود؟ مسئولین کم نیاورند و شانه خالی نکنند. ملت ما ایستاده است. ما ایستاده ایم. ما بدویون این انقلابیم که تا آخرین نفس ایستاده ایم. که تا او بیاید ما ایستاده ایم. دیدند دشمنان که در این خطه لاف نیست/شمشیر دوستان علی در غلاف نیست/ در این قبیله نخل تناور همیشه هست/ مقداد هست مالک اشتر همیشه هست/ اینجا که کوفه نیست خوارج علم شوند/ سلمان نمرده است اباذر همیشه هست/ همواره دستها به علمداری ات بلند/ آسوده خاطرت که برادر همیشه هست/ صف بسته اند این همه سردار ها به شوق/ یعنی برای پیشکشت سر همیشه هست"

:|
سلام بر زی زیگلو خوبی؟

کرم گوش :| 
پاسخ:
سلام =)
همون چیزی که از صبح که بیدار میشی و کل روز روی زبونته!
  • پـــــر ی
  • عهههه پس به اینا که هی تو گوش آدم تکرار میشه میگن کرم گوش؟  نمی دونستم :)
    پاسخ:
    آره پری =)
  • پشمآلِ پشمآلو
  • کرم گوش من:
    تو را نادیدن ما غم نباشد
    که در خیلت به از ما کم نباشد

    تو با ناز 
    به صد راز
    کنی اندر سرم صد قصه آغاز
    من آن مرغ
    من آن باز
    کنم اندر هوایت بال و پر باز
    پاسخ:
    بعد با یاد کی خونده میشه این؟ :دی
  • مرد بارانی
  • یک خط سکوت و بعد هم تنها سکوت و
    یک خط تماشا بعد هم تنها تماشا...

    این گوشم رو اجاره کرده اصلا...
    منتفی نمیشه آبجی! فقط تکرارش کن لذت ببر!
    پاسخ:
    بدترین کرم گوش هم میدونین چیه؟ اینه که یه مصرع یا یه تیکشو بیشتر بلد نباشی! 
  • مرد بارانی
  • آخ آخ دقیقا دقیقا! 

    پاسخ:
    شمام خواب زیاد میبینین؟
  • پشمآلِ پشمآلو
  • اکثرا وقتی دلم برای آقای شوهر تنگ میشه اینو میخونم
    پاسخ:
    ژوووون :))
    بله:))
    پاسخ:
    با چی؟!
    http://platelets.blog.ir/post/738
    با هیچی. مع الاسف. :دی
    پاسخ:
    با یه کرم گوش دیگه =))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی