زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مرا از برگه های چرک نویس بشناسید!

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ق.ظ

شاید یکی از خصوصی ترین چیزای هر کسی اون چرک نویس زیر دستشون موقع درس خوندن یا موقع با گوشی حرف زدنه.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

آره :)) من بعد از درس خوندن همه شون رو اول خط خطی، و بعد پاره، و زیر شیر آب میگرفتم :)))
پاسخ:
مراحل اول و دوم رو گاهی ولی تا مرحله ی سوم پیش نرفتم! 
چی بوده توی اون برگه ینی؟!
لابه لای کتاب کنکورام کلی ازینا پیدا میشد 
کتابام که افتاد دست داداشه تباه شدم اصن :))) :| 
پاسخ:
دوسال بعد از کنکورم کتابامو اهدا کردم کتابخونه. هیچوقت نزاشتم تا وقتی خوابگاهم خانواده به کسی بدنشون. فقطططم به خاطر این نوشته ها :)))
یه سریاشونو بس که چیز میز توشون نوشتم نتونستم اهدا کنم😂
  • عاشق بارون ...
  • شاید واسه همینه که شقایق دهقان برگه اش رو قایم میکرد که احسان کرمی برنداره! :دی

    Mr.Moradi  شیر آب؟؟؟؟ :)))))) مثل این فیلم ها هست برگه رو میخونن بعد میخورنش! :))) اینم یه مدل دیگه‌شه!
    پاسخ:
    :))) یه بار یکی از دوستان اومد توی اتاقم توی خوابگاه. من روی تختم داشتم درس میخوندم. کنار تختم یه برگه بود که حین درس خوندن افکارم رو روش ریخته بودم. 
    خوندش :|
  • آقاگل ‌‌
  • :))

    پاسخ:
    عین حقیقته =))
    من هیچ وقت چیز خاصی نمی نویسم... چرا:(؟!
    پاسخ:
    از عجایبه :|
  • پـــــر ی
  • موافقم 
    پاسخ:
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بعضی چرک نویس هام رو دلم نمیاد دور بریزم!!!
    پاسخ:
    من توی یه پوشه بعضیاشونو نگه میدارم !
  • نار خاتون
  • اونا نزدیک ترینن به خود خود واقعی...
    پاسخ:
    به دور از ترس از قضاوت دیگران نوشته میشن. یه جور تخلیه ی ذهنی
    مال من همش توش نقاشی بود:)))
    پاسخ:
    منم مقاشی زیاد میکشم توشون...همه ش مدل لباس :))
  • زیـ^ـــ^گما !!
  • سلاام
    آره واقعا:)
    پاسخ:
    علیک سلام :)
    والا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی