زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

و خوابی که واقعی شد!

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ق.ظ

امروز خبر رو که شندیم راستش خیلی شکه شدم! به خوابم فکر کردم در حالی که فکرشو نمیکردم بخواد واقعی شه!

فقط امیدوارم قسمت ظهرش که آمریکاییا حمله کردن واقی نشه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

  • مرد بارانی
  • شام سبک بخور شما! متخصص تغذیه ای خودت ماشالا! به کجا حمله کردن حالا؟! 
    پاسخ:
    کجاشو یادم نیس ولی ایران بود!
    طبق خواب شما، میشه محل حملات بعدی رو مشخص کرد حتی :| :)) 
    پاسخ:
    بعیدم نی :))
  • 1 بنده ی خدا
  • 😐 منم دوروز پیش داشتم ب دوستم میگفتم ایران خیلی ثبات و امنیت داره.نذاشتن دوروز از حرف من بگذره.😑😑😑
    پاسخ:
    فقط خواستن ضایع شی!
    قطعا کار دوستت بوده :|
    ایشالا که هیچ وقت هیچ خواب بدی تعبیر نشه ;)
    پاسخ:
    من سراغ تعبیر خواب نمیرم. خوابام اگر بد باشن صدقه میدم. این یکی رو یادم رفت :))
    دیگه نخواب:|
    پاسخ:
    =))) 
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • از این به بعد سعی کن خوابای خوب ببینی:)
    پاسخ:
    من که سعیمو میکنم!
    خب الحمدالله که اونجاش دیگه واقعی نشد:دی
    پاسخ:
    اونجاش دیگه خیلی بد بود اگر میشد!
    اتفاقا منم اون لحظه که شنیدم به خوابت فک میکردم
    پاسخ:
    خودمم تو کفش بودم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی