زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

به خانه بر میگردیم

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ

روزای عجیبی رو گذروندم. دلم شکست، از ته دل خندیدم، از یه سری چیزا متنفر شدم، دلتنگ شدم، جنگیدم، تلاش کردم، کارد به استخونم رسید و ساکت موندم، گله کردم، بغض کردم، شاد شدم، هدیه گرفتم... و خلاصه اینکه سه هفته ی پر تنش رو گذروندم. سه هفته ای که حداقل باعث شد چند کیلو کم کنم و یه شب از ساعت 2/30 تا 4/30 بیمارستان باشم.

گذشت

خدایا شکرت

+تا یار که را خواهد و میلش به که باشد

++دعا کنید انتخابات خوبی رو بگذرونیم و فردی که لیاقت داره انتخاب شه... با وجودی که اصلا دلم نمیخواد رئیس جمهور دولت یازدهم رو بار دیگر توی این جایگاه ببینم!


+سعی کنید اگر میخواین کاری انجام بدین وقتی باشه که حامی داشته باشین... تنهایی هم میشه ولی حامی خیلی مهمه...

من روزی سه تا حامی داشتم

و الان تنها.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • شارلِ پَنجُم
  • دو روز پیش من یکی رو با شما اشتباه گرفتم :))
    پاسخ:
    هی وای من! کیو؟!
  • پشمآلِ پشمآلو
  • خدا که همیشه هس .. ولی ایشالا اگه حمایت حامیات برات خیره دوباره برگردن پیشت
    پاسخ:
    دیگه بر نمیگردن :)
    حامی‌ت خدا باشه عزیزم... همه چی درست میشه نگران نباش :*
    پاسخ:
    ان شاالله
    خونه خوش بگذره.
    سختی ها که خودشون میگذرن :)
    پاسخ:
    ممنون
    چون میگذرد غمی نیس :)
    منم زیاد غر میزنم...ولی غر زدنم به جاس!
    اگه بخوام همیشه یه حامی داشته باشم
    مجبور میشم با خدا رابطمو درست کنم
    پاسخ:
    شایدم مشکل از اینجاس... شاید لازمه این رابطه هه قوی تر شه...
    :)دانشگاهت تموم شد؟
    پاسخ:
    نه کلاسام تموم شد...واسه فرجه ها دارم برمیگردم :)
    الان بهتری زیزیگولو؟
    امیدوارم!
    پاسخ:
    نه خیلی
    ولی بازم الحمد لله 
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • عاقبت بخیر بشیم الهی!
    پاسخ:
    بلند بگو آمییین
  • شارلِ پَنجُم
  • یه خانمی که هم اکانتش زیزیگلو بود، هم عکس پروفایلش مشخص میکرد رشته ش با شما یکیه :| حق نداشتم جدا؟ :))
    پاسخ:
    شاید همزادم بوده :|
    منو بهش معرفی کنید
    آقا نبود؟!
    وای من بعد قرن ها اومدم اینجا و الان خیلی خوشالم!
    یادش بخیر زیزیگولو خون بودم به روزی:دى
    ایشالا تجربه هاى خوبت بیشتر و بیشتر بشه هر روز... :)
    پاسخ:
    اتفاقا منم این روزا سادت بودم! دل به دل لوله کشیه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی