زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دل پر

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۵۹ ق.ظ

اگر قدر دان زحماتت نباشن و از کارایی که کردی اطلاع نداشته باشن، بی خبر باشن، و زیر سوالت ببرن چیکار میکنی؟

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۰)

بارها این حسو تجربه کردم
نمیدونم چی بگم
شاید بشه گفت یه جوری باید یادآوری کنید براشون که چه زحمتایی کشیدید
یا از کسی بخواید که براشون بگه چه زحمتایی کشیدید

کلا حس بدیه،درکتون میکنم
سلام 
صبحتون بخیر...
معمولا شده ولی توسط خودم بیان نمیشه توسط سخنگو:دی به اون افراد بیان میشه:دی 
البته گاهی وقتها با وجودیکه بیان شده ولی بازم همین آشه همین کاسه:دی

متاسفانه خیلی وقتها از کاری که کردی اطلاع دارند ولی قدر دان نیستند
بستگی داره کی باشن دقیقا و تو چرا اون کارا رو کردی.

هیچی

قدردان!
میسپرمشون به خدا
اما خب بسته به شرایط ممکنه بشینم کارهایی که کردم رو براشون توضیح بدم ؛ ولی نه به طور کامل 
  • پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • سکوت، سی ساله سکوت کردم.
    اونوقت بهت میگم که داری به حرفای من میرسی کم کم...
    پاسخ:
    از اونا خوشم نمیتد ولی اینجور برنامه ها و فعالیتا رو دوس دارم
    نمیدونم چرا نمیبینن؟ در حالی که همیشه جلوی چشمشونم!!
    کارایی که کردم رو تشریح میکنم و از بی خبری درشون میارم :/
    گریه میکنم :|
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • معمولا بازم کارایی که کردم رو به زبون نمیارم!!
    و اینو هم میگذارم تمرینی برای اینکه یاد بگیرم با حرف مردم زندگی نکنم!!
    البته شرایط همه همیشه یکی نیست!
    حوالشون میدم به حضرت بابام
  • زینـب خــآنم
  • اگر کسی نباشه ازم قدردانی کنه سعی میکنم نیتمو خالص کنم و ته دلم بگم واسه رضای خدا میکنم
    اگر هم خیلی ادامه پیدا کنه و واقعا اذیت بشم احتمالا متوقفش میکنم
    ولی اگ مجبور باشم ادامه بدمش حتما سعی میکنم روی نفسم کار کنم ک لااقل کمتر غر بزنم و این وسط با نیت خوب ی چیزی قسمتم بشه
    هشتگ قانون کلت
    هشتگ اون جمله معروف که منتقدین من خرند. 
    :)
    پاسخ: دیگه زحمت نمی‌کشم.
    صحنه رو ترک میکنم!!
    نمی دونم چرا ولی
    بهشون لبخند می زنم و از کنارشون رد می شم
    البته قدر دان صحیح است ...
    ناراحت می شم مسلما :/
    12 روز غیبت ...
    اونم زیزیگلو؟!!

    + زیزیگلو کجایی؟ دقیقاً کجایی؟!
    پاسخ:
    یه جایی زیر همین سقف خدا :)
    هیچ کاری نمی‌کنم، دقیقاً هیچی!
    پاسخ:
    همین تصمیمو داشتم. البته همونجا و واسه ی همونا هیچ کاری نکنم... ولی جاهای دیگه چرا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی