زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شهروند شیراز!

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۰۴ ب.ظ

دو سه روز پیش توی گروهی به اسم" شهروند شیراز" اد شدم. حدس زدم که احتمالا یکی از مسئولین منو اد کرده به خاطر فلان برنامه. امروز بهش میگم جریانش چیه؟ میگه من نمیدونم! میگم شما مگه منو اد نکردین؟ میگه نه! میگم خب من الان اونجا چیکار میکنم؟ تازه یکی دو نفر دیگه رو هم اد کردم! میگه کجا رفتی دختر ببین کجایی :|

ستاد انتخاباتی یه نفره ظاهرا! 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

بله دیگه با مسئولین میپرید دیگه :))))))

بشر بشین درستو بخون با معدل بالا هرچه زودتر تموم کنی درستو... این فعالیت ها هیچی نیست تهش...این راه رو رفتم که میگم
پاسخ:
ولی من این فعالیتا رو دوس دارم
عین مامانا امرو نهی میکنید

:|

پاسخ:
اره دیکه خواستم بگم اگه یهو این روزا جایی اد شدین بدونین به خاطر سیاسته!
منم اد  شدم لفت دادم مال شورا بود :))
همسایه مون ادمون کرد :)
منم لفت دادم و تلگرام رو تنظیم کردم که دیگه کسی ادم نکنه :)
توام لفت بده :))

میدونی بنفش شده قسمت کامنتدونی ؛)؟:)


پاسخ:
بنفش بوده...نبوده؟
:))

پاسخ:
:دی
کار الهه بود بابا
😅😅😅
منم لفت دادم، کار همیشگیمه البته:)
پاسخ:
عه؟! :))))))
مجرم پیدا شد!!!
عجب :|
پاسخ:
مش رجب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی