زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ای عشق ستاد انتخاباتت کو؟ 2

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ب.ظ

آخراش رسیدم. داشتن پته همو میریختن روی آب! من استرس گرفته بودم :))

@zizigolu_note

کانالی که نمیدونم تاریخ انقضاش کی هست...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

نمیاره کانالتو!!!
پاسخ:
درستش کردم :)
شعر و فزل ندارین؟ مناظرات رو ول کنین! :))
لینکی که گذاشتید برا کانال ایراد داره البته
پاسخ:
عزل داریم، فزل نداریم شرمنده :دی
الان فکر کنم درست شد
ما ولی قزل داریم. قزل خیلی خوشمزه است.
حتی حاضریم تمام روزهای هفته رو قزل بخوریم. :D

پاسخ:
قزل آلا؟! 
مگه قزل  نوع دیگه ای هم داریم؟ :)

پاسخ:
مثلا یه آقایی هس به اسم قزل سفلی! 
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس
بعد من اسمش یادم میرفت بهش میگفتم قزل آلا!
الان این کانال چیه عامو ؟:))
مطالبش چیه عامو ؟:))



+
من‌کانال آقاگل و گندم هم نرفتم :|:)
مادر خوانده و پسرش کانال زدند ولی فقط گذری ازش عبور کردم :دی 
پاسخ:
کلا با کانال میونه خوبی نداری ظاهرا :دی
منم اینجا رو خیلی بیشتر دوست دارم :)
آره :دی 
نه تنها با کانال فکر کن تو گروه های کاریمم نیستم :دی 
حالا چی هست کانالت روله ؟:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی