زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

وضویم باطل شد

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

فکرهای خاک بر سری نکنید از همین اول...!

ماشالا ذهنا همه منحرف!!

 نماز مغرب را که خواندم بین دو نماز یک قری آمدم و نانای نانایی نمودم...وضویم باطل است عایا؟!

 خدایا من که قصد بدی نداشتم!!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

اوه تو و نماز و قر !!!!
راستی نگفته بودی شوهر داری
پاسخ:
یادم نمیاد گفته باشم!!!
من فعلا میخوام دررررررس بخونم!!
وبلاگ زیبایی دارید :)
وحید دادا به تو چه شوهر داره یا نه :))
پاسخ:
ممنون
 :))))
فک کنم شما هم کلاسی باشین...
ای جانم چقدر قشنگ :)

نه اصلا گناه و باطلی ندارد خداهم با بندگانش شاد میشود بخند خدا هم برویت میخندد :)
پاسخ:
:)
رفتم دوباره وضو گرفتم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی