زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سنگ.سگ. زنگ

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ق.ظ

هوا تاریک بود. توی کوچه ی کنار خوابگاه بودیم.مژده دوید... همه دویدن دنبالش... یکی گفت سنگ... درحالی که میدویدم به الهه گفتم چی شده؟ گفت سگ دنبالمونه...و در حالی که پشت سرمو نگاه میکردم و چیزی نمیدیدم فقط میدویدم! وقتی رسیدیم همه از هم میپرسیدیم چی شده؟ و سمیه گفت مژده زنگ زده. زنگ خونه ی یکی از همسایه های خوابگاهو :|

یه بار سر راه خرید تا خوابگاه، زنگ خونه ی یکیو زد و ما همه فرار کردیم! یه خانومه دیدمون فحش داد!

یه بار زنگ خونه ی یکیو زد... نگاه کردیم دیدیم طرف رو پشت بوم نشسته داره ما رو میبینه!

من فقط یه بار (شما بخونید چند بار) توی دانشگاه اینکارو کردم. اونم فقط لامپ یکی از کلاسا رو خاموش کردم و در رفتم. تازه فکر میکردم دوربین مخفیا الکی ان و واسه ترسوندن ما نصب شدن. واسه همین بود هر روز واسشون دست تکون میدادم :|

هفته ی بعد ما سر همون کلاس بودیم. یه نفر اومد چراغا رو خاموش کرد!! سریع رفتم دم در کلاس ببینم کیه که انقدر همزاد منه! و خب طبیعتا در رفته بود!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

:))
پاسخ:
:دی
مردم آزاری گناهه نخند! 
من آخرین باری که زنگ یکی رو زدم در رفتم سه تا آجر گذاشتم زیر پام تا دستم به زنگ رسید! :|
پاسخ:
منم نگفتم موافقم!
ولی نمیتونم انکار کنم و بگم که حال نمیده!
ما به قصد این میدویم که مقصر شناخته نشیم :|
  • محمد زیبانویس
  • جوانی و شیطنت های جوانی...
    پاسخ:
    پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکند!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • از تفریحات سالم محسوب میشه؟!
    منم واسه دوربین ها دست تکون میدم دی:
    پاسخ:
    نه مردم آزاری جایز نیس :|
    بزن قدش پس ؛)
  • زینـب خــآنم
  • یک کلام چهل کلام ک میگن دقیقا ماجرای همون اولیه  : دی
    پاسخ:
    اون ضرب المثله یک کلاغ چل کلاغ نبود؟ :|
    دخترم نکن یه بار گیر میوفتین آبروتون میره ها ؛))))
    پاسخ:
    یه بار دوستم زنگو زد یه خانومه فوشش داد :|
    :)))

    نچ نچ نچ
    پاسخ:
    :دی
    بمون سخت میگذره تفریح هم نداریم خب!
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • حالا که اینا رو می خونم می بینم من چقدر دانشجوی سربه زیری بودم :)
    پاسخ:
    ما هم آرومیم. مثلا من هیچوقت دلم نمیخواد هم دانشگاهیام وبمو بخونن بدونن اون دختر آروم همون زیزیگلوی وبلاگه :|
    ای وای من....
    دیگه فارغ التحصیل شدی
    فرمانده بسیج شدی
    نکن دختر جون
    😂😂😂😂
    پاسخ:
    کار دوستمه! اون میزنه ما در میریم :دی
    آسایش نداریم که، همش در حال دویدنیم!
    ما توی دبیرستان از این کارا زیاد میکردیم :دی
    یادش بخیر
    پاسخ:
    ما توی دوران دانشگاه فهمیدیم چقدر لذت بخشه :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • زنگ زدن فقط موقعی که برقا رفته و آیفون از این جدیدا نباشه که فقط یه زنگ میخوره :)) 
    دستتو بذاری رو زنگ چسب بریزی فیکس شه :)) 
    بعد که برقا بیاد تا بفهمه چی شده سرسام میگیره :)) 
    پاسخ:
    مردم آزار!
    یعنی دیگه انقد دانشجو جماعت تخس تشریف دارن؟!
    زمان ما از این خبرا نبود! والا!
    پاسخ:
    زمان شما خبرای دیگه بوده شاید!
    سلام
    خسته نباشی
    برای تبادل لینک خواستی خبر بده
    مرسی

    www.mama-parastar.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی