زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این الرجبیون

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۳۲ ق.ظ
التماس دعا از همه خصوصا دوستان معتکف
بلکم این ذهن آشفته یکم سر و سامون بگیره

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

ان شاالله
پاسخ:
:)
:))
پاسخ:
؛)
طبیعتا کسی که ساعت 3:32 دقیقه پست مینویسه و التماس دعا داره داشته نماز شب میخونده :)
التماس دعا بین نمازاتون ما رو هم دعا کنین.

پاسخ:
نه اون 4 نفر میخوندن من ذکر میگفتم!
 محتاجیم به دعا و چشم
به خواهر کوچولو بگو یه دعا هم واسه من بکنه :'(



+
از طرف من وقتی برگشتن ببوسشون :**
اعتکافش هم‌ قبول ایشالا...


التماس دعا 
پاسخ:
بهش دسترسی ندارم :(
گوشی نبرد گفت میترسم گم شه!

میبوسمش...خودمم برات دعا میکنم
خیلی ممنونم واران جان :)
التماس دعا:))
پاسخ:
محتاجیم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی