زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اون لحظه ای که قرآنو میبوسی و میری...

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ب.ظ

دل من پشت سرت کاسه ی آبی شد و ریخت!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

کی رفته؟!
پاسخ:
خواهرکمان
ولله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین...

دعای پشت سر مسافر 
پاسخ:
یا این دعای در گوشی حتی : 

ان الذی فرض علیک القرآن لرادک الی معاد ...
کجا؟:-/ قاعدتا شما الان نباید بری دانشگاه؟
پاسخ:
حتما کلاس نداشتم که نرفتم :دی 
یا مثلا هیچ جای دنیا خونه نمیشه و مقاومت میکنم واسه رفتن :پی
کلاسم دارم :| نمیرم :|
خدا به همراهش
پاسخ:
الهی آمین :(
ها...
پاسخ:
جواب کامنت اول رو بخون!
عخییییی:/
پاسخ:
عخی به چی؟!
خواهرکتان به سلامت باد
پاسخ:
متچکرم نارنج بانو :) 
یاد اون شعر مازیار افتادم که یه جاش میگه: من تموم خاطراتم کنج یک کاسه آبه...
پاسخ:
مازیار فلاحی؟ این آهنگشو نشنیدم :) 
اگه دلتون یه کاسه اب شد و ریخت 
که دیگه دلی نمونده ناراحت یا غمگین بشه ها!
پاسخ:
:|
الهی چچ قشنگگگگگ...
دل منم برا خواهرکتان تنگید....
پاسخ:
=)
آهنگ «لحظه‌های دیدار»...
پاسخ:
میگوشیم!
عزیزم خوندم.اون«ها»هم کوتاه شده ی«اهان»بود
پاسخ:
که اینطور :پی
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    درک این لحظه فقط برای "عشاق" امکان پذیر هست ولاغیر ...
    پاسخ:
    سلام. ما خیلی به هم وابسته ایم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی