زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سیزدهتون بدر

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ب.ظ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر

من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

(شهریار)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

عالی . عاشق این شهره استاد شهریارم
پاسخ:
همه ی شعراش عالیه:)
در شد حالا؟:)
پاسخ:
۱۳ به این خوبی نمی دونم چرا همه میخوان درش کنن:))
من هیچی نمیدونم :دی 
اشاره به پست بالا :))


+
انصافا چرا به درش میکنن ؟^__^
من خسته من کوفته من شکت من ولکت من در حال اغماء من در حال مرگ از بس امروز کمان به در کردن سیزده کش داشت :|:)

پاسخ:
اون که باید میدونست فهمید :))

یه گیری بنیش قلت دریژ بکه تا شکتیت در بچی :دی 
چیه فکر کردی فقط خودت کردی بلدی ((: 

سیزده روز از این سال گذشت اما من؛

همچنان منتظر لحظه ی تحویل  توام!

اینم یه بیت از اونا که فک کنم زی زی جان دوس داره :)



+ برچسب زرد :/
پاسخ:
در اینجا، جا داره عرض کنم: باش تا صبح دولتت بدمد!
گفتی دولت یادم افتاد که:
 آدمی به امید زنده است... :)
پاسخ:
امیدوار بود آدمی به خیر کسان 
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان :))
نهنگی دید مرگَش را ولی دل را به ساحل زد؛

من از پایانِ خود آگاهم اما، دوستَت دارم...!
پاسخ:
 به قول حافظ: 

لاف عشق و گله از یار زهی لاف دروغ

عشقبازان چنین مستحق هجرانند. 

به قول مولوی : 

عشق هایی کز پی رنگی بود

عشق نبود عاقبت ننگی بود...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی