زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

در حالی که 8 فروردین 96 عه

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ق.ظ

ساعت7:19 صبح...گوشی یکی از اعضای خونواده داره ربنا میخونه :||

+گفتم تعجبمو با شما تقسیم کنم =))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

فکر کنم هشت فروردین 96 عه
پاسخ:
ها همون...چرا من اینجوری شدم؟ :|||
+درستش کردم ممنون
من واقعا نمیخوام تعطیلات تموم شه :|
احتمالا پیشواز رجب رفتن :) 
(ریا نباشه مثل ما)
پاسخ:
رجب ربنا داره؟ 7 صبح؟
نداره؟ :|

7 جدید یا قدیم؟ :)))))))))
پاسخ:
صدای شلیک گلوله می آید و خون یک نفر روی دیوار میپاچد!
جوابمو ندادی :| البته درباره آدرس نه درباره ساعت
پاسخ:
درباره آدرس، نه درباره ساعت
درباره آدرس نه، درباره ساعت

من نفهمیدم منظورتون کدوم یکی از این جمله هاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی