زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این فکر کردنا...

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

یکی بیاد مسئولیت این حجم از حمله افکار رو بر عهده بگیره

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

با داعش تماس بگیرید.
بر عهده میگیره! :)
پاسخ:
نه اونا زشتن! :))
مهم حجم دانلوده مابقی اهمیتی نداره :دی
پاسخ:
علاوه بر گفتن جمله ی تف بر اینترنت خواستم به استحصارتون برسونم که آبا میدانستید اینترنت برای صرفه جویی در وقت ساخته شده؟!
اره منم میدونستم ولی عملا عکسشو استفاده میکنم
اصلا اون حجم رو هم خوب اومدین :|
بابا ما مسئولیت خودمونم بر عهده نمیگیریم که :/ 
چه برسه به هجوم افکار اغیار :دی
پاسخ:
حالا ما دوستیم نسیه حساب کن...راه نداره؟!
زنگ بزن سپاه پاسداران بر عهده بگیرن.. دفاع و اینام میکنن در مقالل حمله
پاسخ:
آشنا هم دارم اونجا!
داعشیا زشتن؟ می‌خوای من بر عهده بگیرم؟ D:
#خود_شیفتگی_اعتماد_به_سقف :))
پاسخ:
ای قشنگ تر از پریا شمایین؟!
من به عهده میگیرم :)
پاسخ:
شما داعشی یا یه چیز دیگه؟
والا ما خودمون درگیریم با این حمله افکار
یکی باید بیاد مال خودمون رو به عهده بگیره:)
پاسخ:
مونث باشه یا مذکر؟ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی