زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

23 سال، تمام!

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ق.ظ

یکی از سخت ترین کارهای دنیا هم اینه که به کسی که تولدشه بفهمونی چند سالشه! و من سالهاس درگیر این موضوعم و فکر میکنم باید در این زمینه رسالتم رو به انجام برسونم! مثلا امشب 50_60 نفر سر 22 یا 23 ساله بودن داشتن همدیگه رو قانع میکردن و در نهایت هم به نتیجه ای نرسیدیم! هر کس حرف خودشو قبول داشت! :دی

+آدم که 23 سالش میشه شمعای 23 سالگیشو فوت میکنه و فرداش میشه 23 سال و یه روزش که وارد 24 سالگیش میشه یعنی. بعد الان چرا باید شمعای 22 سالگیشو فوت کنه؟! 

یکی بیاد اینا رو قانع کنه من خسته شدم :)) :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۰)

ولشون کن همه رو نباید قانع کرد که :)) 
تولدت مبارک کینگ آو استیکر :*
پاسخ:
تولد من 3 ماه پیش بود کینگ آو وسلز! :)))
خوشحالم میبینم تو بلاگ میپلکی!
دلم تنگ پلکیدنای اینجات بود =))
دوستان توجیه بشید دیگه، رفیق ما رو هم این قدر اذیت نکنید D:
پاسخ:
بیا بزنشون! عح  =))
همه با این مسئله سن و سال درگیرن
معضلیه واسه خودش
پاسخ:
قاتی پاتی کنه! حتی داشت به نزاع تن به تن میرسی :))
مبارکه آقا! بذار بچه خوش باشه! هیچکش قانع نمیشه، بیخود تلاش نکن:دی
پاسخ:
بچه خودشم قانع نشد! :))
من خیلی در مورد پروفایلت فکر کردم. به نتیجه ای نرسیدم جز اینکه دوتا خانم چادری در مقابل هم ایستادن و از پاهاشون عکس گرفتن :| اره؟!
در این جور مواقع باید از تولد یک سالگیش توضیحت رو شروع کنی!
پاسخ:
قشنگ روی کاغذم نوشتیم... بابتم نوشت! جهت کمک و اینا! افاقه نکرد :|
دارن مقاومت میکنن :/
سلام 
سال نو مبارک :)
من همین دو روز پیش قانع شدم :دی 
پاسخ:
سلام
سال نوعه تو هم مبارک
درود بر قانع شدگان! :))
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • منم هیچوقت نحوه محاسبه سن و سال  و گذاشتن شمع روی کیک رو نفهمیدم. الان من 29 سالمه یا 30 ؟؟؟:)))))
    پاسخ:
    نگوو جان من :|
    متولد چندی تا بگم 
    مهمترذاز اینکه شمع چند سالگی رو فوت کنی و چند ساله باشی اینه که عزیز دل یه نفر دیگه باشی :)

    پاسخ:
    به خدااااا
    آقا پس تولد کی بود ؟ چرا نمی فهمم :| :)) 
    من همیشه هستمااا فقط ساکتم. 
    + پروفایل جولیک یه دختر و یه پسره 
    نصف صورت و بینی دختره تو عکسه با گوش و کله ی پسره :)))) من اینو برداشت کردم.
    پاسخ:
    تولد یکی از بچه های فامیل بود دیشب خیلی یهویی خونه ما گرفتنش! بعد از شام مراسم تزئین کنون کیک تولد داشتیم!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ماهم از این دعواها زیاد داریم!!!
    پاسخ:
    دیدی میچسبه؟! :))
    جولیک داره در گوش برادرش فک کنم یه چیزی میگه یه روتیت لفت بزنی حله:)) 
    تولدت مبارک❤
    پاسخ:
    ببین تو خیلی خوب دیدی دمت گرم! 
    من همش دوتا دختر چادری میدیدم اونم از ناحیه ی پایین :|
    کلا این مبحث فک کنم جهانیه
    ماهم از این درگیریا داشتیم:|
    پاسخ:
    الان دیگه نداری یعنی؟
    نه جولیک و برادرش بغل هم ایستادن عکس گرفتن، لکن عکس موقع آپلود نود درجه چرخیده و جولیک حوصله نکرده درستش کنه:دی
    دماغ جولیک در بالا و گوش آقای برادر در پایین راهنمایی شماست!:دی
    پاسخ:
    پس دوتا خانم چادری نیستن! :))
    اکی، دماغ تو و گوش اون اثباتی بر این ادعاست :|
    منم خیلی خوب دیدم :| 
    به منم بگو آفرین :|
    پاسخ:
    آفرین صد آفرین، هزار و سیصد آفرین!
    اسمتو توی خوب ها مینویسم :))
    خانم چادری؟!چجوری آخه؟! از چه زاویه ای گوش داداش منو توجیه می کنه؟:))))
    پاسخ:
    اینجوری که دماغ تو و گوش داداشت میشه پاهای اونا! 
    اوه:|
    خییییلی از پایین در نظر گرفتی:))))
    پاسخ:
    حتی زیر تر از قسمت تحتانی :|
    ببخشید دیگه :|
    سلام
    وقتی بزرگتر بشوی، این سن و سال غم انگیز تر می شود، خیلی غم انگیز...
    وقتی بجای شمع 23 سالگی، که به عمد 22 رویش گذاشتی ای، بشود 33 که به عمد حتی اگر 31 هم بگذاری، باز چیزی در تو عوض نمی شود... تو بزرگ شده ای و حالا کار دسته دهه بعد از توست...
    همین!
    پاسخ:
    سلام
    و تازه اینکه هر سال که میگذره در اصل دارخ یکسال از عمرت کم میشه و ما این یه سال کم شدن رو جشن میگیریم!!
    وای که چقدر این ملت حرص درآر تشریف دارن در این زمینه :/
    به هیچ وجه قانع هم نمیشن! o_O
    البته من همیشه سر این بحث دارم که 1 سال جلوتر میرن! یعنی اون سنی که واردش شدن همونو میگن، دیگه ندیده بودم 1 سال کمش کنن :|
    توجیهشونم اینه که وقتی وارد دقیقه 90 بازی فوتبال میشی میگی دقیقه 90، نمیگی 89 و چند ثانیه!!!
    پاسخ:
    لازمه گاهی یه کلت همرامون باشه :| لازم میشه یه وخ ؛)
    اینایی که قانع نمیشن باید مثال بچه یک ساله رو براشون زد و اگر با اون قانع نشدن، صد در صد برای شفاشون باید ار خدا درخواست و مسآلت داشت!

    بچه ای که امروز به دنیا میاد تا سال بعد، همین روز، میشه چند وقتش؟
    یک سال
    خب شمع چند می ذارن براش؟
    ۰؟
    یا ۲؟
    قطعا یک
    و این قضیه به این سادگی رو یه عده از آدما توی سن های بیش از یک سال واقعا نمی فهمن و این برام عجیب ... 

    مثلا طرف متولد ۷۰
    خب تولد امسالش باید براش ۲۶ بذارن، اما ... نمی فهمن؛ نمی دونم چرا؟؟!!
    پاسخ:
    انقدر مثال زدیم ما... مثال همین بچه یه ساله رو هم زدیم!
    بابام کاغذ خودکار اورد به ترتیب سالا رو نوشت و کنارشون نوشت که فلان سال چند سالش میشه و اینا!
    بازم قبول نکردن!
    من هی میگم اینجور مواقع باس تفنگم همرام باشه ها!
    سلام!

    سلام علیکم :)
    پاسخ:
    وعلیکم السلام و رحمه الله :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی