زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خواب امام زمان

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ق.ظ

رویای نیمه شب رو تموم کردم. عالی بود! علاوه بر موضوع داستانیش، پشت پرده ش خیلی چیزای دیگه م همراش بود که جذاب ترش کرده بود. خلاصه اینکه ما دلمون امام زمانو خواس! و بدجووور هواشو کرده بودم...بدجووور!
بعد از همین یکی دو روز خوندش... امروز خواب بودم و نیم ساعت مونده به سال تحویل از خواب پا شدم :|
شب قبلش عروس داشتیم و خسته و کوفته بودم خب :|
قبل بیداری داشتم خواب میدیدم. یه آقایی بهم زنگ زد و گفت من امام زمانم. اگر میومدی ناحیه و بیشتر دقت میکردی منو میدیدی. صدای قشنگی داشت! و با لباس سبز پاسدارا توی خواب تصورش کردم. با موهای کوتاه مشکی. هم ندیده بودمش و هم پشت گوشی که باهام حرف میزد از نیمرخ میدیدمش! تازه در مورد سرپرستمونم بهش گفتم. گفتم چقدررر دلم میخواسته برم راهیان نور و ایشون برناممونو کنسل کرده... کلا داشتم از مشکلات خوابگاه توی خوابم واسشون گله میکردم!
کسی که حرف مارو گوش نمیده. مگه به امام زمان بگم مشکلات خوابگامونو حل کنه =))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

میگن یکی ۴۰ سال میره دم خونه امام زمان تا بعد سال ها امام زمان بهش اجازه میده که خدمتش برسه وقتی آقا رو می بینه میگه آقا چرا نذاشتین زودتر خدمت برسم حضرت میفرماید:
اگه زودتر ما رو دیده بودی از ما نان و سبزی طلب میکردی اما الان که بعد این همه سختی به ما رسیدی می دونی از ما چی بخوای:))
پاسخ:
همسایه ت امام زمان باشه بعد ندونی... افسوس...افسوس...
زی زی جان قبل خواب چی میزنی؟! :)))
سال نوت مبارک
بقیه ی خواباتم به شیرینی همین خواب
پاسخ:
جنس خوب میزنم! =))
سال نوت پر از اتفاقای خوب ان شالله :)
فیلم رویای نیمه شب؟:|
پاسخ:
نه عیزم کتابه...کتاب :|
سلام
سال نوتون جدید :)
چه جالب، برخی دیگه هم از اقوام که گویا خواب حضرت رو دیده بودن می گفتن با لباس سبز پاسداری دیدنشون ...
ارتباطشون با سپاه پاسداران و این چیزا ... نمی دونم
خوابه دیگه
حجت که نیست بر کسی
پاسخ:
سلام. 
سال نوی شمام مبارک! 
ان شالله امسال سالی باشه واسه رسیدن به خواسته هاتون :)

خدایی؟ من دارم به این خواب ایمان میارم هر لحظه! اولش خیلی جدی نگرفتم :|
خیلی جدی نگیرین
چون مغرور میشین
خواب حجت نیست
اما همین که خوابی با چنین مضمون خوب و متعالی دیدین خداروشکر کنید

+ شعرتون جالب بود و نزدیک به احوالات و ان شاءالله:)
پاسخ:
اره خب... باشه!
+ :)
  • ماهیِ نفس کِش! :)
  • سلام زیزیگولوی مهربان :)
    عیدت مبارک با بهترین آرزو ها ؛)

    + 0_o
    چ خواب عجیبی!
    پاسخ:
    سلام ماهی نفس کش =))
    ممنونم عید شما هم مبارک!
    + اره... :|
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • ببین این همه ما داریم به حرفت گوش می کنیم بی انصاف :)))
    پاسخ:
    :پی
    عه!:/
    من کلا برعکس متوجهم:|
    :دی
    پاسخ:
    یعنی چجوری؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی