زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خوشبختی مثل وقتی که خواهر کوچولوت پول توجیبی مدرسه ش رو چند روز خرج نمیکنه تا بتونه برات یه هدیه به عنوان عیدی بخره...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ای جاان:)
    خدا براهم نگهتون داره.
    پاسخ:
    ممنون :)
  • بهار بهاری
  • :)))خوشبحالت!
    پاسخ:
    ^_^
    دختر عشقه، بابا بشم، از اون دختریا میشم ^_^ 3>
    پاسخ:
    بسلامتی کی قراره بابا شین؟! نکنه خبریه؟؟!!
    خوشبختی یعنی خواهر داشتن :(


    پاسخ:
    برادر هم خوبه... که من ندارم...
    ماکه یکی یدونه ایم:(
    منم دلم خواهر کوچولو خواس -_-

    پاسخ:
    عخی...تو خونه پافشاری کن که خواهر کوچولو میخوای :| 
    چی خریده ؟ یا میخواسته بخره :دی 
    پاسخ:
    عروسک خروس... واسه من و خواهرم خریده... نماد سال خروسه. 
    نمیدونم چرا نمیتونم آپلود کنم... 
    ایشالا یه 15-20-25-30 سال دیگه! D:
    پاسخ:
    پیرمرد میشین که!
    با عصا باید ببریمتون توی مجلس!
    خواهر داشتن ...
    آنچه ما نداشتیم

    امیدوارم خدا توی بهشت بهم خواهر بده
    هم کوچیک هم بزرگ
    پاسخ:
    ان شاالله که برید بهشت!
    نه دیگه راه نداره-_-
    نمیشه
    پاسخ:
    یه دوست خوب میتونه از خواهر هم بهتر باشه ...چون خودت انتخابش میکنی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی