زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بهار

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۳ ب.ظ

نماد بهار واسه من سرزمینیه که آنه شرلی سوار بر کالسکه ی تک اسبش از بین اون همه درخت شکوفه رد میشد... در حالی که روی سرش شکوفه های صورتی میریخت...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

چه قشنگ^_^
وقتی میخوندم پستتو اون صحنه رو تصور کردم و آهنگی که روش پخش می شد.
پاسخ:
دیییی دی دینگ دینگ دیییی دی دینگ دینگ
آهنگ آن شرلی :))
آره. خیلی قشنگ بود ^___^
پاسخ:
:)
:))عاشق شم اصن^_^
پاسخ:
اونم تعریفتو میکرد :))
گفتم لابد دولت بهاره:)
پاسخ:
دولت بعدو نمیدونم. خدارو شکر امید هم نفسای آخرشه!
ژاپنی ها هم مگه بهار دارن؟ 
شکوفه های گیلاس بود اونا. 
:)
پاسخ:
عه! من فکر کردم شکوفه های باقلاس :| :))
یادش بخیر انشرلی
پاسخ:
الانم پخش میشه از شبکه پویا...میبینم!
میتونی سوار موتور بشی و جاده وسط دزفول اندیمشک رو با سرعت بری تا برگ های اوکالیپتوس بیفته رو سرت :)
پاسخ:
تصورشم خنده داره ولی دلم خیلی موتور میخواد! و خیلی جاده ی بین دزفول اندیمشک را عاشقم!
مخصوصا پل سوم تا پایگاه چهارم شکاری رو!
میدونم موتور دوس داری
اون جاده رو هم
ولی خب هرچی فکر کردم اون جا درخت گیلاس ندیدم تا حالا!

بعدشم سبز که از صورتی قشنگ تره :))))
پاسخ:
سبز چمنی!
سبز سیدی
سبز سوزقبایی!
سوزوم سوزه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی