زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مشتاق دیدار

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ق.ظ

پارسال هم دعوتنامه فرستادین. چه هماهنگی ها شد برای اومدن که آخرش شد موندن. نرسیدن. لیاقت دیدار شما رو نداشتن... دلم سوخت... دلم سوخت...

امسال... دعوتنامه فرستادین و با جان و دل و هزار و صد شوق لبیک گفتن. که ببینم روی ماهتونو. چرا من لایق دیدار نیستم که دو روز مونده به دیدنتون خراب میشه همه چی؟ این بی لیاقتی منه یا زیرآب این دعوت نامه رو زدن توسط یک عزیز!!!

من این دل سوخته رو از یک سال پیش دارم یدک میکشم... من دلم آدم شدن میخواد... نزنید زیرش...اجابتم کنید...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

عزیزممم خودتو ناراحت نکن شاید قسمت نبوده نه اینکه تو لایق نباشی ...
اینو نگو عزیز...
شاید اگر میرفتی اتفاق بدی برات می افتاد 
این نرفتن  رو به فال نیک بگیر...
خودتم ناراحت نکن ...
ایشالا دفعه بعد دعوت نامه رو مهر میکنه و میری ...
پاسخ:
چقدر باید صبر کنم... هر سال ذوق می کنم اولین دیدار بودن رو ... ولی نمیشه...
حالا ما که چند بار رفتیم چی شدیم؟! 
پاسخ:
کجا؟
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • صبور باش 
    پاسخ:
    من ایوب نیستم آخه...

    من خودم سالهاست دلم هوای امام رضا رو داره کلا همه چی رو اوکی میکنه تا میرسه به رفتن کنسل میشه ...
    ولی هنوز میگم باید صبر کنم تا قسمتم بشه ...
    البته هر وقتی هم کنسل کرده خیری توش بوده ...
    صبور باش ... 
    درست میشه ایشالا...
    توکل کن بخدا ...
    ایشالا اولین دیدار هم حاصل میشه ...
    نگران نباش عزیزم خودت رو هم ناراحت نکن ...
    پاسخ:
    منم دلم هوای مشهد رو هم کرده ... بد جووور بدجوووور....
    ولی میخوام برم پیش شهدا...
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • "لایق وصل تو که من نیستم 
    اذن به یک لحظه نگاهم بده"
    پاسخ:
    مم به همون یه لحظه نگاه هم راضی ام...
  • یا فاطمة الزهراء
  • الهییی
    غصه نخور منم از سال 92 تا 94 خیلی تلاش کردم نشد هی نشد بازم نشد ولی یهویی شد چه شدنی چه رفتنی :) 
    پاسخ:
    طلبیده شده بودی... :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی