زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نفوذی

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

یه گروه دانشگاهی داریم که اونجا نماینده های هر کانون با توجه به پیشنهادات برنامه میریزن و ایده میدن و میبرن تو مرحله ی اجرا. یکی از مسئولین دانشگاه هم که نمیدونم به چه طریقی عضو شده بود اونجا بود. اسمشو نمیدونستم و نمیدونستم کدوم قسمت کار میکنن و نمیدونستم چجوری اونجا اومدن... به خاطر نظراتی که بین نظراتمون میدادن ازشون پرسیدم: شما؟ گفتن یه نفر. بعد از چند روز باز پرسیدم شما؟ گفتن بنده خدا. گفتم قیافتون آشناس مطمئنم یه جا دیدمتون. باز معرفی نکردن. منم گفتم بچا نفوذی داریم. سیل پیام ها بود که میومدن پی وی و ایشونو بهم معرفی میکردن! بعد هم خودشون توی گروه  فرمودن فلانی هستم مسئول فلان جا و الان هم مسئول فلان قسمت و نفوذی هم نیستم!
منم گفتم بچا منو توی دانشگاه لو ندین!!!

امروز رفتم همون قسمتی که ایشون کار میکنه، تا حالا کارم بهشون نیفتاده بود و طبیعتا ایشون هم منو نمیشناختن... بعد تا منو دیدن گفتن که: من نفوذی ام ها؟! گفتم: کی گفته؟!
گفتن: یه بنده خدا! گفتم خب شاید اون بنده خدا شما رو نمیشناخته... ! خنده م گرفته بود در حالی که پشت مانیتورش خودمو پنهان کرده بودم!

+مگه دستم نرسه به اون کسی که منو لو داد! 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲)

  • 1 بنده ی خدا
  • خب دخترم از ملت میپرسیدی طرف کیه.:-)) 
    پاسخ:
    پرسیدم...جواب درست و حسابی ندادن :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • :))) 
    وااای خیلی باحال بود :)) 
    پاسخ:
    :دی ضایع شدم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی