زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

مکالمه ی این روزها موقع خرید

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۰۶ ق.ظ

+کارت را تحویل میدهم در حالی که میگویم: تخفیف دانشجویی هم بدین
-چی میخونین؟
+تغذیه
-چی بخورم چاق شم؟!
(کارت را میکشد از حسابم کم میشود پیامک بانک ملی می آید، کارت و رسید را تحویل میدهد)
+در حالی که تشکر و خداحافظی میکنم:شما فعلا سیب زمینی بخورین تا من درسم تموم شه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

سلام
مگه تو مامایی نمیخوندی؟!
پاسخ:
علیک سلام
نه تغذیه :|
قشنگ معلومه اومدی یه پست گذاشتی پشت بند گرفتی خوابیدی!  زشته دیگه!
پاسخ:
قبل خواب وقایع روزو مرور میکنم قسمت جالبشو پست میکنم!
جواب باحالی دادی، خوشم اومد :))
پاسخ:
باحالی از خودمونه :))
:)))
جواب در آستین ...
پاسخ:
؛)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • می گفتی فقط بخور تا بعد ببینم چی میشه!!
    پاسخ:
    فقط بخور و توکل کن!
    ما که جرئت نداریم به فروشنده ها رشته امون رو بگیم، یهو دیدی قیمتو سه برابر کردن :|
    پاسخ:
    بگو چوپونم. :| تازه دلشونم برات میسوزه یه پولی ام بهت میدن! شغل انبیا هم بوده! خیلیم دلت بخواد :))
    :((((((((
    پاسخ:
    ناراحت کننده بود؟!
    سلام
    شما که تغذیه می خونید خوبه که یه دستی هم در زمینه طب سنتی و اسلامی داشته باشید و در این جور موارد با شناخت طبع و مزاج طرف مقابل یه توصیه هایی بهش بکنید.
    پاسخ:
    اتفاقا به فکر شرکت در کارگاه ها و کلاسای طب سنتی هستم...و البته علاقمند
    به منم همینو گفتی:/
    پاسخ:
    فعلا تجویز همینه :))
    :)))))
    کی درست تموم میشه؟
    پاسخ:
    یه سال دیگه! 
    سیب زمینی یا ترشی؟ :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی