زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ایستاده در غبار

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ق.ظ

ایستاده در غبار رو توی دانشگاه دیدم. با اینکه وسطاش رسیدم ولی همون مقداری هم که ازش دیدم عالی بود. خیلیا میومدن تو و میگفتن این که فیلمش بسیجیه و مال جبهه س و میرفتن.

امشب خونه ی یه خانواده ی عزیز هستم. ترم دو مهمونشون بودم و بعد از 4 ترم امشب هم مهمونشونم. گفتم لالا لند و ایستاده در غبار همرامه؛ بیارم ببینیم؟  و همگی موافق فیلم دیدن بودن. اول لالا لند رو گذاشتیم واسه دیدن و نگم که من فکر میکردم فیلمش ایرانیه و با رقص و آواز شروع شد :| گفتم به نظرم بهتره فیلمو عوض کنیم شب قتله :| و زدیم ایستاده در غبار. با ذوق همه رو نشوندم پای فیلم. بعد هر چقدر هی بیشتر فیلم بیش میرفت یکی یکی پا میشدن و میرفتن. یکی به بهونه ی ظرف شستن. یکی به بهونه ی پیام دادن. یکی به بهونه ی خسته و خوابالو بودن و... در نهایت منو یکی دیگه موندیم و مطمئنم اون یه نفر هم روش نمیشد بگه بسسسسه دیگه؛ و الکی تعریف میکرد که من ناراحت نشم :|

ولی خدایی قشنگه ببینید حتما. حالا ولی یک چهارم نهایی قشنگ تر نسبت به اولاش. اصلا دلم میخواست اولش همون یک چهارم نهایی آخر فیلمو نشونشون بدن که توجهشونو جلب کنم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

منم ایستاده در غبار رو دوست داشتم ولی آدم انتظار یه فیلم سینمایی داره بعد وقتی میبینه فیلم رو هر جور حساب میکنه میبینه مستند بود:)
اینش باعث میشه یه مقدار اولش آدم جا بخوره
ماجرای نمیروز مهدویان خیلی قشنگ تر از ایستاده در غبارش بود
کاش ایستاده در غبار رو هم اینجوری میساخت
پاسخ:
دقیقا آدم یه انتظار دیگه ای ازش داره قبل از دیدنش.
من با اینکه اولش جا خوردم و خوشم نیومد ولی به آخراش که میرسه عالی نیشه...خصوصا اونجایی که وارد جنگ میشن
فیلمیه که اصولاً اعصاب نداره، با نهایت رُکی و در اوج ناراحتی حرفش رو می‌زنه؛ مخصوصاً برای منی که همین الان سربازم و می‌بینم یه سری انتقاداتی که متوسلیان نسبت به نیروهای مسلح داشته هنوز پابرجاست، جذابیتش رو بیش‌تر هم می‌کنه...
پاسخ:
عصبانیتش به جا...دلسوزی و محبتش به جا
اونجا بود که توی بیمارستان از همکارش عصبانی بود و دوید نبالش و یه چیزی هم پرت کرد... ولی جلوی خانوم رفیقش کلی قربون صدقه ش رفت!
  • یا فاطمة الزهراء
  • منم ندیدم :) سر فرصت میبینم
    پاسخ:
    ببین ولی تا آخر ببین!
    ایستاده در غبار توی دانشگاه گداشتن ولی من نتونستم ببینمش 


    :   (
    پاسخ:
    تو دانشگاه فیلم دیدن حال میده هاا..!
    من آخرِ فیلم ده دقیقه زل زدم به تلویزیون. هی گفتم یعنی چی...چرا...
    خیلی برزخ شد آخرش...
    نزدیک بود سکته کنم از شدتِ سوالاتی که تو مغزم می‌چرخید :|
    پاسخ:
    رفت دیگه... ربوده شد... اینکه چرا؟ اینکه زنده س یا نه و خیلی چیزای دیگه واسم سواله منم
    تو مهمون اونا بودی 
    یعد باید سرگرمشونم میکردی؟ نمی فهمم -__-
    پاسخ:
    خیلی خاکی ان... اصلا حس نمیکنم من مهمونم :|

  • ساکن طبقه 40
  • خریدمش گذاشتمش رو میزم ولی هنوز وقت نکردم ببینمش :)
    پاسخ:
    ببینش دیگه...عه!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سلیقه ها شبیه هم نیستند. منم تعریف ایستاده در غبار رو شنیدم.
    پاسخ:
    روحیات جالبی داره این احمد متوسلیان ...
  • شبگیر سابق
  • قطعا بهترین فیلم سال 95، یکی از بهترین های ایرانی، شاید بهترین درباره جنگ و در یک کلمه بی نقص بود.
    امسال برید "ماجرای نیمروز" رو هم از همین کارگردان ببینید. اون دیگه کاملا درام ه.
    پاسخ:
    یادم باشه ببینم.
    مرسی واسه پیشنهاد
  • کوالای پیر
  • خیلی‌ خوبه این فیلم :)) ولی اولش یکم حوصله سربره !
    منم اومدم با چند نفر این فیلمو ببینم آخرش خودم موندم و یه نفر دیگه که اونم کل فیلم چرت میزد :/
    پاسخ:
    اره اولش همین جوریه! 
    یه آدم پایه واسه فیلم دیدناتون جور کنید :|
    سلام

    یادش بخیر، رفتیم سینما با دوستان دیدیم.
    خیلی جذاب بود.
    چون حالت مستند و داستانی بود.
    جالب بدونید که تمام قسمت هایی که صدای سردار متوسلیان توی فیلم هست، صدای خودش در زمان دفاع مقدس هست و کسی جاش صحبت نکرده.

     * خیلی حس بدی هست که پا میشن میرن از پای فیلم؛ من چند بار تجربه اش داشتم؛ شخصیت آدم لِه میشه :((
    پاسخ:
    سلام

    دیر به دیر مینویسیدااا!
    من آخرش که تموم شد مدام تکرار میکردم خیلی قشنگ بود...خیلی قشنگ بود...
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • فیلم جالبی بود 
    منم خوشم اومد ازش 
    پاسخ:
    مدلش متفاوت بود با فیلمای دیگه
    ندیدم و ظاهرا هیچ وقت نخواهم دید
    نمیتونم دیگه :|
    پاسخ:
    واع...یه فیلم دیدن ازت بر نمیاد؟ ببین دیگه...عح!
    ایستاده در غبار فیلمه؟:دی من فک میکردم اسم کتابه://
    پاسخ:
    نگوووو :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی