زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سر درد شدم بس که ز احساس تو گفتم
تجویز شد از روی لبت استامینوبوس

شرط پدرت بود مهندس شوم اخر
ما شاعرکان را چه به سینوس و کسینوس

|ابولفضل عصمت پرست|


مرگ بر علاقه و احساس
شاعران مهندسی خوانده
مرگ بر جغرافیای اجباری
بغض یک عمر در گلو مانده

| صادق سوری |



طربسرای محبت کنون شود معمور
که طاق ابروی یار منش مهندس شد...

|حافظ|


اینکه یک روز مهندس برود در پی شعر
سَر و سِریست که با موی پریشان دارد

|علی صفری|


قصه به هر که می برم فایده ای نمی برم
مشکل درد عشق را حل نکند مهندسی

|سعدی|


صدای نرم و لطیفت منِ مهندس را
به شعر حافظ و سعدی علاقمندم کرد!

|مهدی ذوالقدر|


چندی ست مهندس شده این شاعر بی چیز
شاید بپسندد پدر سخت پسندت!

|علی صفری|


من مهندس بوده ام دلدادگی شانم نبود
تازگی ها گلفروشی تازه کارم کرده ای

|مهدی ذوالقدر|


من مهندس گشته ام راه دلت پیدا کنم
ورنه با هر شغل دیگر میتوان خورد و نمرد


+نتیجه ی جست و جو در کلی از کانالا و پیجای اینستا!
++روزتون مبارک :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

:))
روزمون دو روز پیش بود.
:دی

 پدرش گفت که باید تو مهندس بشوی!
من بیچاره معلم شدم و شد پسرش شاگردم!


پاسخ:
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره! 
  • مهندس بیچاره
  • بیچاره مهندسیست که روز خودش هم به فکر توست!
    پاسخ:
    خب شبش به فکر باشه حالا که ناراحته :|
    که این طور :))
    پاسخ:
    بله همینطور!! 
    غم که می‌آید در و دیوار شاعر می‌شود
    در تو زندانی‌ترین رفتار شاعر می‌شود
    می‌نشینی چند تمرین ریاضی حل کنی
    خط کش و نقاله و پرگار شاعر می‌شود
    پاسخ:
    نجمه زارع :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • شاعران مهندسی خوانده باحال بود
    پاسخ:
    ما شاعرکان را چه به سینوس و کسینوس!
  • بلاگر آرام
  • مبارکتون باشه:)
    پاسخ:
    من مهندس نیستم :)
    مبارک صاحابش ؛)
  • مهندس بیچاره
  • *روز خودش: روز مهندس


    شبش هم به فکر توست!
    کلا همش به فکر توست...

    ناراحتم نیست یکم نگران شاید...
    پاسخ:
    خوشبحال یارش!
  • یا فاطمة الزهراء
  • عنوان :))) 
    پاسخ:
    :دی حقیقته!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • ایشالا یه سال دیگه :دی
    پاسخ:
    ان شاالله شیرینی قبولی شریفتو بخوریم!
    @
    آقاگل 
    هفته مهندس از یک اسفنده تا هفتم اسفنده :)
    ولی روز پنجم‌ تولد خواجه هستش برای همین میگن ۵ام روز مهندسه :)
    در صورتی که یه هفته اس :))



    +
    سلام 
    واقعا عنوانت چسبید :دی :)
    ممنونم.
    پاسخ:
    بله منم شنیدم یک هفته حالا یه سریا من جمله خواهر خودم اصرار دارن 5 امه!
  • کوالای پیر
  • سعدی و حافظ؟!!!!! :////
    روزت مبااااارک مهندس :)
    پاسخ:
    من مهندس نیستم :)
    گلچین بانمکی بود. :)
    پاسخ:
    :)
    ممنون
    پاسخ:
    خواهشات :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی