زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نقاشی 2

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۳۳ ق.ظ

ما گه گاهی یک هنری از انگشتمان میریزد و ما آدمی دائما در حال هنر ریزی هستیم!

(خود شیفته هم که طبق معمول من نیستم! خودتانید!!)


  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

  • مهندس بهشت
  • خاک برسرم این تویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نه من نیستم،نقاشیمه!!!
    :))
    اینا کرم ریزی هنریه
    ک یهو داری درسی چیزی میخونی یهو نقاشیت بیاد
    پاسخ:
    داری درس میخونی میری تو هپروت بعد میبینی یه اثر هنری خلق کردی!
    قشنگه ... منم بکش :)
    پاسخ:
    D:
    باشه!!
  • محمود بنائی
  • موهاش که رفته زیر ابروش! :)
    خطت هم خوبه، آفرین.
    پاسخ:
    یا خدا!
    خطمو از کجا دیدین؟؟!!
    همون یه تیکه که نوشتم دانشجو ولی یه تیکه ش افتاده یه تیکه ش نیفتاده!؟

    آره من خیلی هم خوش خطم اصن!
    دلتون بسوزه!  :))))
    (آیکون زیزیگلوی نقاش خوش خط خود شیفته!!)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی