زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دیالوگیسم

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

+سلام حضرت دلبر، سلام قرص قمر

-سلام دختر باران، سلام خواهر ماه

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

سلام ساحت زیبای انتظار،سلام
سلام حضرت باران بیقرار، سلام
پاسخ:
علیک سلام ؛)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • الان دقیقا منظورت کی بود؟
    نکنه با منی :))))))
    پاسخ:
    نه الان یعنی من با اون بودم و اون با من بود =))
    ناخودآگاه یاد حضرت عباس(ع) و حضرت زینب(س) افتادم
    پاسخ:
    خیلی زاویه ی دید قشنگیه الان که اینجوری خوندم👌
    به به ^_^
    پاسخ:
     چه خوووبه؟! :)
    آخه :))

    بگردم این دیالوگو...
    پاسخ:
    بیشین،  نگرد ؛)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • آها چقد پیچیده شد
    حیف با من نبودی:)
    پاسخ:
    شما یه نفر دیگه باس قربون صدقه ت بره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی