زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

الان هیچی حالیم نی

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ب.ظ

گاهی وقتام خسته م داغم نمیفهمم... باید بخوابم و یه دور ری استارت شم، بیدار شم و تازه بفهمم چی شده که بعد غصه بخورم.

سینوسام پر از باد سرد زمستونیه...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

من یه حالت دیگه ای دارم
بعضی اوقات اعصابم خورده میخوابم بیدار که میشم آروم میشم:)
پاسخ:
نه من بیدارم میشم با حال بدی بیدار میشم...حالی که قبلش میدونم یه اتفاقی افتاده
دوش آب گرم و بعد خواب...وای رفتم بخوابم اصن:))
پاسخ:
سر درد دارم...
انگار یه نفر با هردوتا دستش داره محکم گیجگاهمو فشار میده
هعی..
پاسخ:
تف تو دنیا
همه اینطوری میشن
پاسخ:
فکر نکنم....
  • محمود بنائی
  • معمولا میخوابن که فراموش کنن نه که به یاد بیارن غصه بخورن :/ 
    مثل الان من رفتم یک پول قلمبه دادم حالا میخوام بخوابم که فراموش کنم :/  فقط از فکرش خوابم نمیبره. 
    پاسخ:
    من فکرم که زیاد باشه خوابم نمیبره... 
    ولی این فرق داشت...خسته بودم نتونستم این ماجرا رو درست درک کنم!

    واعظ امشب سخن از حول قیامت می گفت
    مستی از پنجره لا حول و ولایی زد و رفت!
    پاسخ:
    دهخدا تجربه ی عشق ندارد ورنه
    معنی عشق و جدایی به یقین هردو یکیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی