زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یه روزی هم میرسه مثل چنین روزایی که شعر محل زندگیت گردو خاک باشه و شهر محل تحصیلت سیل

+نه راه پس دارم نه را پیش!


+روز است ولی چون شب محشر شده است!!

هر گوشه پر از بغض کبوتر شده است

کو گوش بدهکار؟تو بشنو دیوار

اهواز دوباره خاک بر سر شده است


رحیم رامهرمزی

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

کجا سیل اومده؟
پاسخ:
فارس
دو نقطه : ععععرررر
پاسخ:
بیا بخلم! 
:'(((
از ته دل بغضم گرفت و الانم اشکم دراومد :(
فقط هم برای خوزستان ...


پاسخ:
مسئولین بی فکر...
ایران که تهران نیست...
"شعر محل زندگیت گردو خاک باشه"؟
شعر؟ محل زندگی؟ 
بعد گردو اینجا چی میگه خب؟
البته نتیجه نصف شب پست نوشتنه مشخصه :))
.
امروز یکی از بچه ها رو دیدم نوشته بود آب و هوا کمی بهتر شده. حالا آب و هوا ررو که نمیشه با سرعت درست کرد. امیدوارم حداقل وضعیت برق و آب رو سر و سامون بدن. باز یکی از مشکلات کم بشه. 

پاسخ:
ررو؟ نه من از شما میپرسم : ررو؟!
نتیجه ی نصف شب کامنت دادنه!
خیلی بد شده
هیچ کسم رسیدگی نمیکنه
اخبار خوزستان رو تو جملکستان دنبال کنید
پاسخ:
خدا رو شکر رهبری فرمودن که مسئولین پیگیری کنن
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • آب و برق هم مشکله. ولی تو این سرما گاز هم قطع شه، دیگه فاجعه است.
    پاسخ:
    اون شیر نفتو ببند تا همه چی درست نشده بازش نکن
    من یه راه خوب پیدا کردم!!!
    مسئولینو با خانواده‌هاشون تبعید کنن خوزستان!!
    اونوقت حتما یه راهی به فکرشون میرسید!! :)))
    پاسخ:
    خدایی تنها راهکار واسه مسئولین بی فکر مملکتمون همینه
    اون دنیا باید جواب این پست و مقام و کارهای نکرده رو بدن... 
  • بلاگر آرام
  • :(
    میشه منابع شعریتونو بهم معرفی کنید؟
    پاسخ:
    من از کانالای مختلفی شعر میخونم.
    @ghazalsara
    @ruja1
    @aghagol_channel
    @anajamshidi
    @kafiha
    @alirezamim2
    @kochehbaghsher
    شعر دل نشینی بود علی رغم تلخیش:/ 

    +کامنت آقاگل و جوای زی زی :)))
    پاسخ:
    کامنتای شما یه جوریه که من فقط میتونم در جواب بگم " در حرف نگنجد غم درماندگی ما" !
    اوضاع اونجا خیلی خرابه... 

    +آدم مسخره کنه سرش میاد :))
    :))

    پاسخ:
    :پی
    سلام

    مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

    خدا قوت

    https://telegram.me/enghelabist
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم...سر میزنم به کانالتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی