زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

به بهشت نمیروم اگر...1

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ق.ظ

به بهشت نمیروم اگر آنجا "آب سالاد" نباشد.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۹)

آب سالاد شیرازی عایا؟
پاسخ:
آب هر سالادی... فقط سسی نباشه!
یعنی آب سالاد؟! مطمئنی؟!
نمیگم بده ها! خیلی هم عالی 
اما نبود آب سالاد=جهنم؟! 
لاقل خود سالادم نی کفتی خوب!
راستی اینجا برف اومده تا کمر!
پاسخ:
نه من نگفتم میرم به جهنم :)))
گفتم بهشت نمیرم... یعنی حالا باید بیان نارمو بکش و اینا که برم :دی
آب سالاد چندش است.
پاسخ:
ذائقه ی شما عجیب است
شفای عاجل الهی
پاسخ:
هرچه زودتر!
:))
عجب!
پاسخ:
مش رجب :))
چرا انقدر این ماده خوبه ؟ چراا :))
پاسخ:
از بهشت اومده! 
#ماده_بهشتی!
منظورت اون آبغوره ی لعنتیه که مزه سالاد توش دراومده؟!!
پاسخ:
منظورم اون آب ترشی تهشه! انقدر نزارین باز کنم مطلبو :))
آبغوره...آبلیمو...آب نارنج... با حتی قاطی اینا که با آب خیار و گوجه مخلوط شده باشه :دی
خیالتون راحت. روایت داریم میگه در بهشت جوهایی از آب سالاد روان است!
از نوع آب سالاد شیرازی. تا آب سالاد کاهو کلم با سس اضافه حتی!
:)
پاسخ:
از اون نهری که سس داره نمینوشم!
چقدر بهشت، بهشته! =))
فقط آب سالاد شیرازی وگرنه با نظر شباهنگ موافقم :/
پاسخ:
آبلیمو و آب نارنج هم ترکیب خوبی میشه... خودم درست کردم کلی هم تعریفش دادم بعد به خورد ملت دادم :دی
  • کوالای پیر
  • فکر کردم خودم فقط دوس دارم :))

    پاسخ:
    بیا با هم بریم ازون نهرا بنوشیم!
    آب سالاد؟! o.O
    منظورت آب غوره است دیگه؟ 
    پاسخ:
    آب نارنج و آب لیمو هم خیلی عالی میشه ؛)
    راضی‌ام ازت :))
    پاسخ:
    😅 :دی
    بخدا خیال کردم اون جمله معروفه رو میگی :))

    @
    آقاگل :))

    پاسخ:
    بالاخره من شیر و عسل خیلی میل ندارم... گاهی دلم ترشی ام میخواد!
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • یعنی در این حد :))))))))
    پاسخ:
    رعایت حد اعتدال اینجا معنایی نداره ؛)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • اخ نگووو نگووو
    پاسخ:
    میگممم خوبم میگم :دی
    وای وای...قاشق قاشق نارنج...

    پاسخ:
    قلوب قلوپ...لیتر لیتر حتی!
    شنا بکنی تو نهرهایی از آب سالاد =))
  • نگــ ❤ـار
  • آره خوشمزه اس: دی
    پاسخ:
    سو دلیشز!
    من چرا تا الان متوجه نشده بودم نظرا رو باز کردی؟!Oo
    اصن هول شدم نمیدونم چی بگم!!! :"))))
    پاسخ:
    آب قند بیارم؟! :))
    وایییی نههههه
    یبار توی مهمونی صابخونه جلوی چشم من آب گوجه هایی که خورد کرده بود سرازیر کرد تو سالاد، و من تا چند وقت قلب درد داشتم :/ 
    طعم ابلیمو و اینارو همراه با سالاد دوست دارم، اما ابی که تهش میمونه رو هیچوقت نتونستم بخورم :/
    پاسخ:
    دلت میاد؟! نوشیدنی به این خوشمزگی =))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی