زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

آشوبم؛ آرامشم توئی...

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۷ ق.ظ

نه دیگه نشد... که نمیشه بزاری از در خونه ت ناامید برم. که کرمت نمیذاره. که میدونم حواست به دست دعامه و نمیذاری خالی برگرده...که میدونم هرچقدرم بد، بازم بهم اشتیاق داری. که یادت نمیوفتم ولی دوست دارم. که با اینکه همیشه یادمی و گاهی کاری که نباید، میکنم بازم هستی... پام وایسادی... اصلا افته واست دست رد زدن ... انقدر که بزرگی. درسته نمیگم ولی میبینی که دونه دونه اشکایی که ریختم و پا شدم و رفتم توی سالن و تبدیل شد به هق هق و هر دو دستمو گرفتم جلوی دهنم که صدام این وقت صبح بیدار نکنه کسیو.. که از دلم خبر داری... که قلبم مچاله شده از اتفاقات این چند وقت، که فقط امید توئه که نمیذاره دق کنم، که چی بگم از اینکه خودت بهتر میدونی حال ظاهری رو با دل خراب رو به راه نشون دادن چه سخته...این روزا چشمم به توئه. اومدم در خونه ت... همین روزایی که "در" داغ گذاشته رو دلمون... بی نصیبم نذار...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

ایشالله همه چی درست میشه
خدا بزرگه
پاسخ:
من بهش ایمان دارم. قطعا میتونه.
فقط میتونم بگم
با خودش باش پادشاهی کن...

درست میشه رفیق

دعات میکنم

دعام کن
پاسخ:
تو همیشه لطف داری به من...
ممنونم و به چشم :)
  • محمد ابراهیمے
  • «اذکرونی بالدعاء أذکرکم بالاجابه؛ مرا با دعا یاد کنید، تا من نیز با اجابت آن، شما را یاد کنم.
    پاسخ:
    خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود...
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • ایشالا اوضاع خیلی زود بر وفق مرادت بشه
    پاسخ:
    ممنونم... :)
    در داغ گذاشت روی دلمان! خدا خیرت بده بانو!
    مادر ! ما و در، اصلا ترکیب شده اسم مادر با در... 
    انشا الله به حق مادر مضلوم شما هم اگر  مشکلی داری حل بشه ، خدا بابت یاد آوری خیرت بده 
    پاسخ:
    قربانت
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی