زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تکلیف

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۵۶ ق.ظ

یعنی من پام برسه خونه، این خواهر کوچیکه بهم تکلیف میده. آجی 12 تا نقاشی واسم بکش! حالا خدا رو شکر این بار دوتاس ...الان خوابیده و من تا 7 صبح باید دوتا نقاشی واسش بکشم و رنگ کنم :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • محمد روشنیان
  • خوبه که :دال
    پاسخ:
    مجبورم بکشم دیگه :دی

    منم به خواهرم می گفتم آجی

    صداش میزدم آجیییییییییییییییییییییییییییییییییییی ، بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    آجی بزرگا خیلی خوبن. خوب تر از اونا آجی کوچولوها هستن .

    مگه نه ؟

    پاسخ:
    این آجی کوچولوها خیلی خوردنی ان... بخوریش اصن!
  • سعادت سلیمانی
  • کاش منم یه آبجی کوچیکه داشتم...هرشب مجبورم میکرد براش نقاشی میکشیدم :(((((


    خدا حفظ تون کنه برا همدیگه :)
    پاسخ:
    ما هم نفهمیدیم برادر چجوریاس... ولی خب دیگه!
    خیلی ممنون
    عالی
    :)
    پاسخ:
    :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • بچه چیزی یاد نمیگیره هااااا، واسش نکش خب 
    پاسخ:
    نقاشیای خودشو میکشه... من مناسبتیا رو میکشم فقط. مثلا مسابقات و اینا
    :)))
    نمره هم میده بهت مهسا ؟
    پاسخ:
    در حد خوبه یا بده نظر میده!
    قشنگ رنگ کنیا!افرین؛))
    پاسخ:
    از خطم خارج نمیشم :دی
  • یا فاطمة الزهراء
  • چرا تو بکشی؟ چرا خودش نمیکشه خب؟ :|
    پاسخ:
    خودش نقاشیای کلاسشو میکشه... نقاشیایی مثل 22 بهمن و ورزش و ظهور امام زمان و اینا که مناسبتیه اگر من خونه باشم میده به من
    آخییی بکش واسش خوب :)
    پاسخ:
    کشیدم... رنگ آمیزیشم کردم حتی!
    منم آجیم برام می کشید و کار دستی ها مو درست میکرد.
    ولی مشکل اینجاست که هنوزم می خواد بیاد دنبالم کارامو بکنه :l
    مهمون دارم، زنگ می زنه می گه من برات غذا درست می کنم میام در خونه بهت میدم:l
    دیگه خداییش نه درین حد
    پاسخ:
    در این حد آدم حس استقلالشو از دست میده :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی