زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شعر البلاگرین

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ

گروه شعر البلاگرین رو بهتون پیشنها میدم به جهت شعر های زیبایی که بلاگرایی که عضون قرار میدن ... گروهی با اعضای بلاگر

و بعد از مدت ها مثل امشبی هم مشاعره ی بداهه دارن

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

من تل ندارم:````((((
پاسخ:
عخی... تو از سایت میتونی شعر بخونی :)
سلام
حتما باید گروه خوبی باشه
:)
ما شما رو دنبال می‌کنیم
:)
ما رو هم دنبال کنید
التماس دعا
  • کوالای پیر
  • چه باحال ^_^
    ولی من که زیاد اهل شعر و ادبیات نیستم 
     روم نمیشه بیام تو گروه :/
    پاسخ:
    چت نمیکنن فقط همه شعر میفرستن
    چت ممنوعه
    یه گروه چت هم جداگانه دارن میتونید عضو شین که البته من نیستم اونجا
    شما بودید منو یکبار دعوت کردید گروه شعرالبلاگرین؟ :)
    گروه خوبی بود. 
    ولی مشکل این بود هیشکی رو نمیشناختم. بعد هم ما فقط خواننده شعریم شما ما شالله همه شاعر بودید. :)
    دیگه این شد که نشد بمونیم.
    :دی
    پاسخ:
    بله
    البته من شاعر نیستم فقط خواننده م :ی
  • یا فاطمة الزهراء
  • ما نیز عضو شدیم :دی
    البته من نویسنده ام نیستم چه برسه به شاعر :)) 
    پاسخ:
    منم فقط خواننده م :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • عه عه عه آقاااااااااگل بالاخره مشخص شد کی دعوتت کرده به اون گروه شعره هااات:))))
    پاسخ:
    :)
    تو توی کدوم گروهی؟! احیانا اون گروهی که آقا گل و حانیه و اینا هستن؟
    چقد گروه های بلاگرا زیاد شده :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی