زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بین درس خوندن رفتیم که داشته باشیم یه آنتراکو... و از بین گزینه های روی میز شروع کردم به چت کردن با خواهرم که شعر فرستاد شعر فرستادم هی میفرستاد هی میفرستادم و اسکرین شات گرفت گذاشت پروفایلش... در حین این پیام دادنا یکی از بچه ها حالش بد شد و هی حالا بالا نیار پس کی بیار و این تهوعات. به خواهرم گفتم دوستم حالش بده برم ببینم چشه. گفت نکنه حامله س؟ بهش میگم خواهرم میگه نکنه حامله ای؟ میگه وای نگو :| میگم حالا نگران نباش چیزی نیس مسموم شدی :| رفتم چایی دم کنم در این حین دمپاییم پاره شد و با یه لنگه در حال پرش از این سو به آن سو میجهیدم. رفتم بالای سرش حالشو بپرسم میگه مهسا اگر من مردم تمام اطلاعات گوشیامو پاک کن رمز گوشیمم به انگلیسی مهدی هست. اسم نامزدشه(حالا رمز گوشی من به انگلیسی "ماهی" هست:| ). شما یادتون باشه رمزشو، اگر مرد بهم یادآوری کنید.
گفتم حالا یه چیز گرم بخوری بهتر میشی،چای خشکم تموم شده بود ازش آدرس چایشو پرسیدم... بعد گفتم نه نمیخوای همون آبجوش نبات (که درمان کننده ی تمام دردها حتی فلج مغزی و قطع عضوه و باعث میشه حتی عضو جدید هم از همون ناحیه جوونه بزنه و رشد کنه) بهتره برات، چای کافئین داره معدتو بهم میریزه. آره ما حتی در لحظات مرگ هم به فکر تغذیه ی بیمارامون هستیم! خلاصه اینکه آره...فردا هم امتحان داریم... تغذیه در شرایط ویژه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)


الان داشتم می اومدم اینجا گفتم که چی ؟
بیام اینجا ؟
درب کامنتدونیش بسته اس :|:)
یهو دیدم نه در کامنتدونی بازه ولی من حرفی ندارم:دی 
 جز دعای خیر و سلامتی و موفقیت در امتحانات زندگی و دانشگاه  برای مهسای گل و دوس داشتنی :)

+
مهسا بیا یکبار دیگه  این کامنتدونی باز کن کلی حرف بزنیممم 
خسته شدم :|:)
نظرت مثبته ؟ منفی ؟ هیچکدام ؟ هوم ؟؛ ))
پاسخ:
بازه واسه کلی حرف زدن ؛)
امتحان دارم این روزا فقط... دلیلش اینه شاید :)
  • دچــ ــــار
  • رمزش مهدی بود 
    پاسخ:
    زنده موند :|
    چی شد بهتر شد یا نه؟!
    حامله نبود؟ 
    مگه چی داره تو گوشیش آخه یه زن شوهردار؟ ؛))))
    حالا چیشد؟:))
    پاسخ:
    آقا هیچی بچه در کار نیس فعلا!
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • حالا چی شد آخرش؟حامله اس؟
    پاسخ:
    نه ولی خیلی دلم میخواست زنگ بزنم به بابای بچه و پدر شدنش رو تبریک بگم :| یکی از فانتزیام نابود شد اه!
  • خانم والیوم
  • خل و چل:))))))

    منم مشکوکم بش اون از نامزدش اینم از اینکه گفته حافظه گوشیمو پاک کن:| 
    ببرش سونوD:

    سر کچل دختر مردم دکتری کردی؟:)))) 
    پاسخ:
    موهای منو ببینی میفهمی سرکچل منم یا تو!
    کی به کی میگه خل و چل :))
  • خانم والیوم
  • مهساااا
    من یه چیزی فهمیدم که حالا ک کامنتا بدون تایید هستن میگمD:

    مهسا یو آر وری دانکیD: چون هچوخ نمیای وبلاگ من:|
    کلا یکی دوبار اومدی:/
    پاسخ:
    ببین تو مسلمون نیستی ...1!
    بعدم مگه تو وبلاگ مینویسی اصلا؟! :|
    به جون تو نشون نمیده که بروز شدی :/
  • کوالای پیر
  • رمزش :| :| :|

    حالا چی شد دکتر با تجویزت بهتر شد ؟!!!

     

    پاسخ:
    فقط یه چندباری هم بعدش بالا اورد ولی خوبه خوب شد...راس میگم :|
    اطلاعات گوشی چه ها که نمیکنه!!!
    پاسخ:
    تازه یه نفر اطلاعاتی میگفت حتی اگر واتس اپ و تمام پیاماشو پاک کنید تا 3 سال بعد هنوز میشه از توی گوشی بازیابیشون کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی