زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اولویت

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ق.ظ

1)مهسا نمازتو خوندی؟
2)مهسا ناهارتو خوردی؟

کل ظهر خواب بودم... امتحان هم دارم... از عواقب تا 6 صبح بیدار موندنه! بین خواب پاشدم نمازمو خوندم و باز خوابیدم!

میخوام بگم دیدگاه آدما فرق میکنه و اولویت ها واسشون یکی نیست. اینا سوال دوتا از بچه هاس که بعد از بیدار شدن جداگانه ازم پرسیدن.

+یکی چاخان میکرد میگفت 2 روز خواب بودم. یکی ازش پرسید غذا نخوردی؟ یکی دیگه پرسید نماز نخوندی؟

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی