زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هاشمی رفسنجانی

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

سرپرست اومده میگه دانشگاه آزاد بی پدر شد!

میگیم چی شده؟ میگه هاشمی رفسنجانی فوت کرده...

میگیم جدیییی؟!!!

مژده همون لحظه به نامزدش پیام داد...مهسا هم به شوهرش... میگم حالا من به کی بگم؟! :|  

نشستیم همه پای تلویزیون تا اخبار 20:30 شروع بشه... یادمه ترم یک که بودیم تازه از خواب پا شده بودیم که گفتن مرتضی پاشایی مرده... اون لحظه همه دعا میکردیم که ای کاش شایعه باشه.. و همه عین امروز نشسته بودیم پای تلویزیون...! که نمیگم من رفتم در یخچال ماستو از بالا تا پایین ریختم رو خودم و تا اخبار شروع شد همه ماراحت بودن، رفتم صداشو بلند کنم تلویزیون خاموش شد و همه ب اشکا تبدیل به جیغ شد و کلا تلویزیون قاطی کرد!


اخبار شروع شد، مجری مشکی پوشیده بود...میگم عه...این کی لباسشو عوض کرد؟! :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی