زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

پس از سالیان

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ق.ظ
میام که پایامای واتس اپ رو باز کنم و بخونم ...حوصله ندارم. بدون فکر دستمو میگیرم روی آیکونش و آنیستالش میکنم. به همین اندازه در کمال آرامش و یهویی. حوصله ی مجازی رو ندارم. ولی شاید یه روزی اینجا رو گذاشتم و رفتم... حذف که نه چون زی زی گلو رو دوست دارم... با همه ی چرت و پرت نویسیایی که داشتم... ولی دلم براش تنگ میشه... بالاخره آینده با الان باید یه فرقی داشته باشه دیگه ... مثلا میرم و یه جای دیگه مینویسم... بعد شما همه ندونید من اونم. منم نگم. بعد یکی از فانتزیام اینه که پس از سالها بفهمید اون منم! آره من منتظر اون واکنش و اون کامنتای متعجبتون هستم ؛)

+  حدیث داریم: آدم که سرگرمیش زیاد بشه عقلش کم میشه...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

  • دچــ ــــار
  • بالاخره آینده با الان باید یه فرقی داشته باشه دیگه:)
    پاسخ:
    دیدی... دیدی!
    گل بود به سبزه نیز اراسته شد:)))
    بح بح!
    خب ... :)) بیام ترورت کنم؟
    پاسخ:
    نه خودم برم بعد کشف بشم بعدا خیلی بهتره! 
    با موساد همکاری دارین شوما؟!
  • پرتقالِ دیوانه
  • نرو تو رو جدت :/
    پاسخ:
    فعلا هستم در خدمتتون =)
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • کامنت متعجب؟!
    ینی بخاطر کامنت متعجب میخوای بری؟!
    بیا اینم کامنت متعجب :)
    پاسخ:
    :|
  • میـم عیـن
  • سلام
    دور شدن ازین فضای مجازی چه در موبایل چه در لپ تاب بسییییییار دل چسب و عالیست.
    حیف وقت گران سنگ که عجب می گذرد ...
    کاش تمام اون ساعت هایی که هدر رفت به من بر می گشت :(

    + من جریان عکس سه نفره که چند تا پست پایین تر درست متوجه نشدم. ازدواج کردید به سلامتی؟!
    پاسخ:
    سلام
    اره خوبه. ولی گاهی حوصله ی آدم سر میره  از.بین همه ی این شبکه های اجتماعی و اینا من وبلاگ نویسی رو از همه بیشتر دوست دارم. بقیه رو کنار گذاشتم.
    عکس سه نفره رو داشتم واسه زن عموم توضیح میدادم :|
  • آقاگل ‌‌
  • خب ما همین الان هم میدونیم اون تویی! دیگه زحمت نداره که. وایسا سر خونه زندگی همینجا بنویسید دیگه. :)

    پاسخ:
    عی بابا... آدم میزارین تو دو راهی رفتن و موندن... حالا باید فکر کنم :دی
  • محمد حسین
  • بعضی ها کلا بی عقلن چه سرگرمی داشته باشن چه نداشته باشن :))
    پاسخ:
    الان "بعضی ها" میان میخونن ناراحت میشنا! :پی
  • دچــ ــــار
  • حدیث نداریم ادمی که وبلاگاشو زیاد عوض کنه چی میشه ؟:)
    پاسخ:
    امامای قبلی که چیزی نگفتن! حالا نظر امام زمانو در این مورد نمیدونم دیگه!

    نمی پسندم !

    :)

    پاسخ:
    :) 
    چرو؟
  • دچــ ــــار
  • تا اون موقع یعنی نمیرید از اینجا ؟ :)
    پاسخ:
    من که نمیدونم کی ظهور میکنن...
    کذب الوقاتون!
  • خانم والیوم
  • مرض مهسا نرو توعم لوسسسس
    واتس و تله اتو حذف کن^.^
    پاسخ:
    تو خودت اصن معلوم هس کجایی؟!
    واتسو چند روز پیش حذف کردم. تلگرام خارج شدم و فقط شبا یه چک میکنم و باز خارج میشم... بکی دو ماهی هم هست اینستامو غیر فعال کردم...
    الانم با اجازه ت زورم به این وب طفلکیم رسیده =)
    حدیث بلا نسبت شماست:)
    پاسخ:
    =)
    من با موساد همکاری نمیکنم... موساد با من همکاری میکنه:دی:))
    پاسخ:
    چه خفن!
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خب چرا فانتزیت اذیت کردن ماست؟؟؟!!! عجب گیری کردیم ها:)
    پاسخ:
    من کلا آزار دارم =))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی