زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نوبت شماس

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۰۸ ق.ظ

دیدیم یه جریان وبلاگی راه افتاده که "بیاین و نظرتونو در مورد اینجا بگین" یا کلا "خواننده هام حق دارن نظرشونو بگن یا انتقاد کنن" یا هرچی! و بعد ترشم دیدم که مدتیه کامنتا رو بستیم و به ملت اجازه ی اظهار نظر نمیدیم...گفتیم بزنیم این پستو هرچی میخواین بگین بگین! رودرواسی هم نکنید! کامنت دونی هم بازه! پست ناشناس رو هم فعال میکنم ناشناس کامنت بزارین اصلا! 

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳۷)

دو نصفه شب آدم از این پستا میذاره؟
بیام با تسبیحم خفه ات کنم؟
برو بگیر بخواب دختر.
:))
پاسخ:
پست خاک بر سری که نیس... سالمه!
تازه الانم امشبه... فردا شب نیس!
کلا اعصاب نداریا
پاسخ:
دارم! هم محیطی هم مرکزی!
لازمه بگم که الان شب نیست. بامداد روز پنج شنبه اش
پاسخ:
برای من تا هنوز نخوابیدم... هنوووز چهارشنبه س. وقتی خوابیدم و بیدار شدم فردا میشه :|
آقا محل زندگی؟ سن؟ رشته؟ همینا دیگه :دی
پاسخ:
اصل یعنی؟! :دی
خوزستان. چند روزی هست 23 سالم شده! تغذیه میخونم (جواب احتمالی: هم میخورم هم میخونم)
من اون ناشناسم که با تسبیح میخواستم بیام خفه ات کنم...
دارم میام.
خواستم بدونی
:))

پاسخ:
پیج مشکلات اجتماعیه؟!
با تسبیح تهدید میکنی؟! =))
بزار برم کلتمو بیارم...
کلت فوله...
فقط سلاح سرد حق داری استفاده کنی.
:))
پاسخ:
فول چیه؟!
باشه... اسپری فلفل بیشتر دوس داری یا چاقوی تاشو؟!
فول---» خطا
آبجی معلومه چاقو دستت نگرفتیا. به اونا میگن ضامن دار.
ترمز هم وسطیه:))
پاسخ:
عه من اینو ندیده بودم... 
چی چی میگوی؟ من یه مدت چاقوکش بودم! =))
  • بوبک یار
  • خیلی خوبه فقط زمانشو(تعداد پستارو)بیشتر کنید :دی
    پاسخ:
    امشب یه نفر اومد غر زد گفت انقدر پست نزارم :دی
  • بوبک یار
  • راستی آهنگایی که گفتی خیلی خوب بودن الان اتفاقا دارم گوش میدم ۰مخصوصا اونکه توش جان جان جان هی هی هی داره هی دارم پلی میکنم:دی
    پاسخ:
    جدی؟! 
    ژووون!
  • هَشت حَرفی
  • چرا آخه کامنتارو میبندین شما؟ :| خیلی کار بدیه ها! 
    پاسخ:
    به خداااا! انقدر بدم میاد بعضیا کامنتاشونو میبندن که کلاس بزارن بگن ما خیلی شاخیم و اینا!
    اون گفت سر شبی پست نذار برو استراحت کن که فردا پستای با کیفیت تر بذاری.
    اون ویسات رو هم پیاده کنی.
    والا:))
    پاسخ:
    هه بچه ها ایشون "اونه"! :))
  • بوبک یار
  • واااا :/
    محلشون نذار(محل مون خوارم) :)))
    پاسخ:
    هی قصه نکنم... ! :دی
    پس با من ازدواج میکنی؟ =-O 
    پاسخ:
    شما؟!

    خدایی بازش بذار ...

    خفه شدم از بس پست های بسته و بن بست و بتنی جلوی چشمم دیدم :|:دی

    اونم از کی ؟

    از تو !!!!!!!!!!!!!!:||

    از زی زی گولو :((

    خدایی

    باز کن پنجره را

    به مهتاب بگو

    تا طلوع گل سرخ

    یک قدم مانده هنوز

    سینه ی خود را باز

    پُر کن از عطر نسیم

    و به آفتاب بگو

    لختی آهسته بیا

    که دلم تب دارد

    تب هجران نفس ...


    شاعر : مسکین باخرزی

    پاسخ:
    اره خیلی ازم بعیده...میدونم!
    گاهی یه نفر میخوام فقط شنونده... که حرف بزنم و بشنوه فقط! 
    نشنوه هم مهم نیست خیلی...مهم اینه که من حرفامو بزنم! 
    حالم خوش نیس شاید!
    همونی که خیلی نایسه
    پاسخ:
    عمرا سرکوچه وایسه؟!  حتما آسه آسه هم راه میری؟! =))
    من همون اونه ام:))
    پس بذار اونایی که چاقویی کردی خوب شن بعد بیا ما رو بزن:))
    والا!

    پاسخ:
    کیو دیدی بمیره بعد خوب شه؟!
    کدوم چاقوکش حرفه ای رو دیدی که به قصد کشت بزنه؟
    معلومه این کاره نیستی لفظ میای فقط:))
    پاسخ:
    بیا تا لفظ نشونت بدم!
    من ناشی ام... میزنم به قصد کشت!

    درکت کردم با جمله آخرت :(

    بیا من شنونده ی خوبی هستم :)

    ایشالا که حالت خوب بشه :)

    پاسخ:
    خوبم... حرفام زیاده فقط! از هر دری سخنی و اینا! تلنبار نشن بهتره! تراوش کنن خوب میشه
    شما چی میگین؟ قبوله؟
    پاسخ:
    چه هوشمندانه! خوشم اومد!
    ببین با شعر و این دری وریا نمیتونی بله بگیری :|
  • پرتقالِ دیوانه
  • وبتو جدیدا کشف کردم.. دوسش دارم :) هوووچ گونه مشکلی هم با بسته بودن کامنتا ندارم
    پاسخ:
    سپاس!
    خوشم میاد قانعی ؛)
    بیا سرکوچه تون ببینم فقط لب و دهنی یا دل و جرأتم داری بچه:))
    پاسخ:
     بریم تو کوهستان بجنگیم هیجانش بیشتره... سرکوچه چیه بابا... مرسی اه!
    مگه لینچانه؟
    :))

    پاسخ:
    کوه های زاگرسه!
    ناشناسی که جواب منو دادی
    این کار رو من راه انداختم. حالا ممکنه کس دیگری هم قبلا انجام داده باشه ولی تو این برهه از زمان من شروعش کردم
    اتفاقا خودمم به چیزایی که میگید معتقدم
    صرفا هم برام جنبه شوخی داره این قضیه
    بنده هم دخترم شما اصن نگران نباشید
    پاسخ:
    به واقع نفهمیدم چی شد :|
    عه اسمت بارانه. ببخشید حواسم نبود
    پاسخ:
    :)
    مطمئنا زیزیگولومون میدونه قصدم شوخیه
    وگرنه فقط یه ابله میتونه اینجوری زن پیدا کنه یا شوهر کنه
    ببخشید شما رو هم عصبانی کردم
    پاسخ:
    اره بابا... به پست فانه... نظرات بازه هرچی خواستین بگین! من با این چیزا ناراحت نمیشم
    هیچی زی زی. یه خواستگار داشتی اونم دختر از آب دراومد...
    :))
    پاسخ:
    :)) شانسم نداریم!
    جدا متوجه نشدی؟:دی
    پاسخ:
    نه والا
    شبه
    دیگه چیزی نمیفهمم !
    تو که گوشیت شارژ نداره چرا پست میذاری اصن؟
    :))

    پاسخ:
    از کجا فهمیدی؟!
    من رفتم بخوابم ملت
    ساعت سه 
    مخ ها میزان تحریک پذیری عصبیشون بالاس
    میترسم دعوا بشه :دی
    شب همگی خوش :)
    پاسخ:
    اپی فیز هم داره هورمون ترشح میکنه... آب روغن قاطی میکنه!
    البته اونایی که مخ دارن الان خوابنا
    :))
    پاسخ:
    الان تیکه انداختی؟ نه خب من متوجه شدم که الان تیکه انداختی!
  • ♫ شباهنگ
  • :)
    پاسخ:
    چطوری؟ 
    نیستی!
  • مهرناز .ج
  • فقط می خوام بگم سر بعضی پستا واقعا ناراحت میشم که کامنتا بسته ست
    یعنی ناراحت هم نه، بیشتر افسوس می خورم...
    پاسخ:
    نبینم غمتو... :)
  • نار خاتون
  • هرجوری که خوبی باش:)
    پاسخ:
    باشه ؛)
    هی نرو! 
    یکی نیست به خودم بگه البته :دی
    پاسخ:
    دیگ به دیگ میگه ته دیگ!
  • محمد حسین
  • فول---» خطا
    آبجی معلومه چاقو دستت نگرفتیا. به اونا میگن ضامن دار.
    ترمز هم وسطیه:))

    ******** 
    با این یارو مرتیکه ناشناس خیلی حال کردم (((: 
    عرض دیگه ای نیست :) 
    پاسخ:
    نه خب الان واقعا که!
    با این یارو مرتیکه ناشناس خیلی حال کردم (((: 
    عرض دیگه ای نیست :) 
    ------------------------------------------------------------------
    منم با این ممد حسین خیلی حال میکنم. فقط نمیدونم چرا به زور میخواد اسم منو از زیر زبونم بکشه:)))

    پاسخ:
    دلش میخواد همزادشو بشناسه!
    ناشناس تو وبش کامنت گذاشتی نه؟ :))
    چه خبر بوده اینجا همه عقده شده بوده رو دلشون مثکه!
    نکن دیگه زشته! باز بزار کامنتارو!
    پاسخ:
    چشم :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی