زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بخورش

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ب.ظ

رفته بودیم غربالگری... رانندمون گفت که خونه ی یکی از اساتید همین نزدیکیاس و ما هم تصمیم گرفتیم بریم غرشون رو بگربالیم :| ازونجایی که قبلش از جیب خودش واسمون کلی رانی خرید، در حال رانی خوردن بودیم که رسیدیم دم خونه ی استاد مذکور... استاد خونه نبود و ما داشتیم با خانومش حرف میزدیم و تاکید داشتیم وقتی استاد تشریف داشتن بریم دم خونشون که جو باحال تر باشه...! و یهو یکی از بچه ها (که زیادم تو خوابگاه خوش دهنه!!!) داد زد بخورش...میگم بخووورش!! ما همه یهو برگشتیم گفتیم یا خدا این شروع کرد به فحش دادن... و همه سوار ماشین شدیم و اونو هم سوار کردیم که قائله رو ختم بخیر کنیم! پرسیدیم چی شده؟! گفت هیچی بابا... فلانی بهم گفت رانیم تموم شده پوستشو چیکار کنم؟ گفتم بزار تو کیفت. گفت نه کثیف میشه... گفتم خب بنداز تو کوچه. گفته نه شهر ما خانه ما...گفتم خب بخورش! گفتیم هاااا ... خب هیچی پس! :دی راحت باش... ادامه بده اصلا!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی