زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کیف پول جادویی!

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ق.ظ

عین اون کوله ی هرمیونه که توی فیلم هری پاتر بود که یه کیف دستی کوچولو بود ولی چون جادویی بود همه چی اعم از چادر مسافرتی و کوله هاشون و لباشاشون و یه قاب عکس بزرگ رو توش انداخته بودن!

اون قرمزه کیف پولمه! همون که یه بارم ماجرای گم شدنش رو توی دانشگاه نوشتم...که خودم خبر نداشتم که گم شده...!

اون پولا رو که دیدین کنار کیفه،ازین پولایی که خرج میکنن نیست! اینا در حقیقت عضو ثابت کیف پولمه و در این شکل هیچ گونه پول دستی! از من نمیبینید چون پولام تموم شده بودن :)

این پولا ماجرا داره! چندتاییش مال سیداس که بهم از سالهای قبل عیدی دادن و من نگهشون داشتم و چندتاییش هم که شامل یه ده تومنی و بیست تومنی و 50تومنی و 100تومنی و دویست تومنی و 500تومنی کاغذیه که عید94 اون آقاهه آژانسیه بهمون عیدی داد

تااااازه زیرشونم یه صدتومنی جداگانه میبینین که اینو همین دو روز پیش که عید غدیر بودم همسایمون بهم عیدی داد که توی یکی دو پست قبل نوشتم ماجراشو.

از سمت راست شکل کارت عابر بانکم که محصولی از بانک ملیه! میبینید. کارت بانک مسکنم داشتماااا ولی توی کیف پولم نبود، توی چمدونم بود و توشم فک نکنم چیزی باشه!

دعای معراج و آیت الکرسی؛ زیرشون دوتا از بلیطام... بقیه رو انداختم! نکنه انتظار دارین همه ی بلیطامو جمع کنم و در معرض نمایش بذارم؟!

کنارشون چسب زخمای پلاستیکی، که نسبت به چسب زخمای پارچه ای این مزیت رو دارن که وقتی از روی پوستت برشون میداری جاشون نمیمونه و میتونی راحت وضوتو بگیری و نخوای دوساعت دستتو خراش بدی تا چسبش کنده شه!

دوباره از بالا اون سفیده فیش پرداخت پول خوابگاه! اگه اشتباه نکنم! یا شایدم فیش پرداخت دوره ی طرح ولایت که نرفتیم! یعنی قسمت نشد که بریم هستش!

پایینش دوتا از کارتای بسیجمه که میدونم میپرسین چرا دوتا؟ چون واسه من کارت عادی رد کرده بودن ولی ازونجایی که من فعال بودم یه کارت دیگه صادر کردن که نشون میداد فعالم، بعد من کارت عادی رو هم نگه داشتم و الان دوتا کارت بسیج دارم! اون یکی کارتمم مال یه آموزشگاهی بود که واسه کنکور میرفتم و هنوز نگهش داشتم... اون یکی کارت هم که روی همه هست یه کارت عابر بانک هدیه س حاوی 10تومن پول که توی یه مسابقه ی بسیج برنده شدم و به من تعلق گرفت!

پایینشم 3تا میبینید که 2تاش از مغازه هاشون خرید کردیم و یکیشم مال همین شرکتیه که باهاش میام شیراز

کنارش یه عکس میبینید...شهید جاویدی که ترم پیش با بچه ها رفتیم فسا سر مزارش و پستش رو هم نوشتم.کنارشم یه برگ گل میبینید که اونم از سر قبر شهید برداشتم و گذاشتم توی کیف پولم و الان خشک شده :دی

بعد زیر اون برگ، کلی برگه میبینید که رسیدایی ان که چند باره و ده باره و هزار باره کارت کشیدم

دوباره از بالا اووووون همه سکه توی کیف پولم بود که صدقه میدمشون و اینکه نمیدونستم انقدر پول خورده دارم! هی میگم چرا کیف پولم سنگینه ها! یکیشونم عیدی یه سیده که چسب زدنش که با بقیه قاطی نشه

پایین تر میرسیم به عکسایی که توی کیف پولمه که اعضای خانواده ن و کوچیکیای خودم و دوستم و دختر دخترعمه ی بابام که اومده بود خونمون و من بکی از عکسایی رو که تازه انداخته بود کش رفتم!

زیرشم یه متن خوشگله در مورد امام زمان که سالهاس دارمش...شاید 10 سال مثلا

و در نهایت اون برگه که پایینه و تا خورده، لوازم و وسایلی بود که من و خواهرم پارسال وقتی وسایل جمع میکردیم تا به عنوان دوتا ترم بوقی بریم خوابگاه نوشتیم که تهیه و آماده کنیم! و تمام 


+به دلیل عکس قبلی تا نیم ساعت کپ کرده بودم! عکس عوض شد با تغییراتی جزئی که فامیلیم لو نره!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳۰)

اووووو چه همه ان .... 
واقعا کیفت جادوئیه ها .... :)
پاسخ:
:)))) هنوزم جا داشت هااا...دیگه گفتم یادآوری نکنم ریا نشه یه وخ!
مشدی هستی؟!
چه جالب :)
 ای جان:)
پاسخ:
=)) 
خیلی نامردی !!!! یه جوری گذاشتیشون که اصلا نمیشه هیچ اطلاعاتی از توشون بدست آورد!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
عمدا همینجوری چیدم فضولش پیدا شه! 
  • فیروزه ای
  • بابا هرمیونِ2
    :))
    پاسخ:
    :))))))
    نه مشدی نیستم چطور؟!
    پاسخ:
    من چند بار این کامنتتو جواب دادم باز هربار که میام میبینم جوابش نیست!
    آخه مشدیا جای چقدر زیاد میگن چه همه!
    نه ... انصافا .. انصافا همه ی اینا تو این کیف پولت بود ؟! O-o .

    یاد ِ اون چالش ِ افتادم که قرار بود محتویات کیفمون رو پخش کنیم و عکس بندازیم :دی.
    پاسخ:
    انصافا بود! 
    یه چالش دیگه هم بود که چیزایی رو که دوست داشتی پیش هم میچیدی و ازشون عکس مینداختی... اونم خی لی خوب بود
    چقدر آت آشغال تو کیفت نگه میداری :))) 

    خخخخ 

    والا... 
    پاسخ:
    نه...! آت و آشغال نیست اینا که!
    خیلی هم کار راه اندازه!

    فقط اینکه یه بار کیف پولم گم شد توی دانشگاه و یه پسره پیداش کرده بود و از دانشگاه بهم زنگ زدن و من نمیدونستم هنوز که گم شده!
    تازه همه ی اینا توش بود بجز پول! 
    رفتم دانشگاه که بگیرمش گفتم الان بهم میگه نمیخوای بهت پول بدم برگردی؟! :))
    من تو هیچ کدوم شرکت نکردم ... نه اینکه دوست نداشته باشم . اتفاقا دوست دارم ولی اون موقع یا نشنیده بودم یا نشد :دی.
    پاسخ:
    منم معمولا این مسابقه ها رو نمیشنوم!
    میان خودشون بهم میگن ؛)
  • بیتا بختیاری
  • کیف پول منم یه چیزی تواین مایه هاست :) 
    یکی از لذتهای دنیا اینه که بعد مدتها کیف پولتو بریزی بیرون و دوباره همه چیزاشو بچینی... یعنی تجدید خاطره کنی...
    پاسخ:
    اندازه ی 10 سال میتونی تجدید خاطرات کنی حتی!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • تف به ریا !
    پاسخ:
    تف :دی
  • پاک باخته
  • خدا برکت بده
    والا
    پاسخ:
    همش کاغذه آخه :))
  • محمود بنائی
  • خوش به حال اون که کیفتو پیدا میکنه! کلی کیف میکنه :)
    پاسخ:
    فک نمیکنم خیلی به دردش بخوره!
    آخه اینا خاطراته همش :) همون پول عیدیا رو میبره، بقیه رو میندازه دور!
  • اسی بولیده
  • سلام عزیزم:)

    نه خوبه! کیفت جاداره;)

    گلم ایمیلم و گذاشتم کامنت باران و میل کن

    پاسخ:
    سلام
    اینجا اینترنتم افتضااااحه! بذار ببینم نصف شب میتونم برات ایمیلش کنم... 
    همش قطع و وصل میشه
  • اسی بولیده
  • میبینم یهو غیب میشی!

    خوابگاهی؟

    پاسخ:
    آره :)
    الان امتحان میکنم ببینم واست میاد یا نه، اگه نیومد نصف شب میفرستم
  • اسی بولیده
  • راستی چرا کسی و لینک نمیکنی؟
    پاسخ:
    چون بچه های بلاگ رو میشه پیگیری کرد و تا پست میزارن متوجه میشم، واسه همینه :)
    اونایی هم که بلاگ نیستن توی لینکامن ولی خب فقط خودم میتونم ببینمشون!
  • اسی بولیده
  • فرستادی؟

    این ناشناس قضیش چیه؟؟؟:))))

    پاسخ:
    اومد فک کنم :)
    چه قضیه ای؟!
  • اسی بولیده
  • خواستگاری و اینا...!!!

    رمز هم بفرست

    پاسخ:
    والا...نه خبری نیست!
  • اسی بولیده
  • آخه دیدم مصره!:)
    پاسخ:
    ایمیل اومد؟
  • اسی بولیده
  • آره مرسی

    پس رمز؟:(

    پاسخ:
    رمز؟
    چه رمزی؟ 
    کسی به من رمز نداد...وایسا یه نگاه بندازم :))
  • اسی بولیده
  • اسمتم فهمیدمB-)
    پاسخ:
    رمزو هم فرستادم!
    عجب روزی بود امروز :|
    اسم و فامیلیم لو رفت :|
    تو از کجا فهمیدی؟!
  • اسی بولیده
  • رمز مطلب خصوصیت:|

    کامنت خصوصی گذاشتم

     

    نگفتی ناشناس و؟

    پاسخ:
    کامنتت واسه من نیومده آخه :|
    الان رمزو ایمیل میکنم 
    اومد؟
  • اسی بولیده
  • آره اومد

    ok

    من آدرس تورنادو رو هم ندارم:|

    اسمتو از پستای قدیمت اما فامیلیت و نه!

    مگه امروز چی شده؟؟

    پاسخ:
    ظاهرا از روی شماره ی کارت میشه اسم و فامیل طرف رو فهمید و من نمیدونستم!
    دوتا از بچه ها اومدن گفتن و من فهمیدم اون موقع!
    یکیشون اومد فامیلیمو گفت و من نیم ساعت هنگ بودم!
    بچه ها فک کردن واسم اتفاقی افتاده!
  • اسی بولیده
  • پس بزرگش کردن!:)

    باشه گلم هر جور راحتی

    شب خوش

    پاسخ:
    چی هر جور راحتم ؟! :|
  • اسی بولیده
  • محرمانه:/

     

    سانسورش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟:)))))))))

    پس این ناشناس هم مثل من بلد نبوده تصویر و بزرگ کنه:))))))

    پاسخ:
    آها :))
    روی تصویر بزنی بزرگ میشه...من خودمم اصلا حواسم نبود!
    که تصویر بزرگ میشه واضح میشه!
  • اسی بولیده
  • من میرم:/
    پاسخ:
    من برم ظرف بشورم! شب بخیر :)
    فک کنم مشکل از بیانه.
    عه؟! جدا؟
    نمیدونستم. نه مشدی نیستم همینطوری اومد تو ذهنم نوشتم :)
    پاسخ:
    چه جالب :دی
    چه همه :)))
  • رگـ ـهــا
  • ااااا ! من که کیف پول ندارم 
    اینا رو کجا میذارم واقعا ! :|
    پاسخ:
    جیب مانتو ها و زیپ کوچیک کیفاتو حتما یه نگاه بنداز!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ناشناس گیر اسم و فامیل و این چیزا نیست!

    خیلی راه های دیگه هست که... لا اله الا الله

    بیخیال...
    شاید دیگه براش مهم نباشه اصلا!
    پاسخ:
    هه
    الان چجوری شخصیت شناسی کنیم ؟
    اووووم صاحب وبلاگ آدم خاطره بازو نوستالژیکی ست
    پاسخ:
    :)) 
    میشه نوستالژیک رو برام معنی کنی؟!
  • اسی بولیده
  • پس اصلا اون پست و واسه چی گذاشتی؟:/
    پاسخ:
    یه چیزی بود خواستم یه جا بنویسم یادم نره، گفتم بهترین جا پست رمز داره وبه!
    برات یدونه ایمیل فرستادم برو بخونش :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی