زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

نوشیدنی ای به نام کباب!

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ب.ظ

وقت بیرون رفتن از خوابگاه گذشته بود...


میگم:بچه ها من یه چیزی میخوام...نوشیدنی مثلا!

خب شما ها چی میخواین؟! تا زنگ بزنیم آژانس برامون بیاره.

یکی:من یخ دربهشت

من:منم ذرت مکزیکی!

یکی دیگه:منم کباب!!!


من :| حالا درسته ذرت مکزیکی نوشیدنی نیست ولی کباب رو واقعا نمیشه جزو نوشیدنی ها به حساب اورد! 

کباب رو ازین به بعد ما جزو نوشیدنیا به حساب میاریم تو خوابگاه :|


+ الان بیدار شده از خواب میگه من نوشیدنی میخوام!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

  • مستر نیمــا .
  • منم نوشیدنی بودار میخوام:)))) همون کباب منظورمه
    پاسخ:
    دیروز تو خیابون بودیم یهو بوی نوشیدنی اومد! 
    الان گرسنمه،هوس کردم :))
  • سعادت سلیمانی
  • این چیزا تو خوابگاه عادیه

    خصوصا خوابگاه دخترا . . . :)
    پاسخ:
    الان این"خصوصا خوابگاه دخترا"فوش بود؟! یا تعریف؟! 
  • سعادت سلیمانی
  • از شوخی گذشته همیشه یه نابغه ای تو هر خوابگاهی هست
    پاسخ:
    نباشه که زندگی بی معناس!
    جمله م فلسفی بود به نظرم :|
    مثلن تو منوی کافی شاپ کنار شیرموز و قهوه و نسکافه بنویسن کباب ،  سو فانی D:
    پاسخ:
    مثلا آب کباب بستنی،بر وزن آب هویج بستنی!
    اه اه اه!! :)))
    میشه با نی بخوریمش؟
    پاسخ:
    میشه! به سختی!
    با آب مخلوطش کن قبلش :|
  • خانم والیوم
  • خب کباب بهش بدید الانD:
    پاسخ:
    پاشدم یه چیزی شبیه به کباب واسش پختم!
    منم هوس کرده بودم شدید!
  • خانم والیوم
  • منم پیتزا میخواستم اگه بودم مگه چیه؟:|
    پاسخ:
    تعجبی نداره! تویی دیگه :|
    یهنی کمرم گرفت از خنده 
    پاسخ:
    یه نوشیدنی بزن تو رگ درست میشه! :))
  • فاطمه سادات
  • شما دزفول هستی؟
    پاسخ:
    آره ؛)
    فکرکن کباب رو بکنیم تو قوطی با نی بخوریم:|:))
    پاسخ:
    نخند!
    حال بهم زنه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی