زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ماسک خیار و آب سبز بدرنگ

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ق.ظ

یه خیار رنده کردم رفتم جلو آینه و شروع کردم به چسبوندنش روی پوستم (به قول یکی از بچه ها که میگفت خیلی خوب چمن کاری میکنی!!)

مامانم میبینه،میگم بیا تا برات ماسک خیار بزنم،مااااه!

میگه نه نمیخوام. میگم بیا پوستت عالی میشه بیا 

میگم از اون آب سبز بدرنگ عمرا بزارم بزنی رو پوستم! ولم کن میخوام وضو بگیرم!

میگم وضو بگیر از این آب خیار بزنم رو پوستت باهاش نماز بخون خدا هواتو داره،پوستت عالی میشه!


+فرار کرد :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • علی جعفری خرمی
  • خدمات کاملا رایگان
    امتحانش مجانیه!

    طراحی رایگان بنر، هدر، پوستر و ...

    طراحی رایگان قالب وبلاگ شما

    هر چه سریع تر اقدام کنید
    فقط یک بار سر بزنید
    http://20000.blog.ir/page/TARRAHAN
    ******************************
    با ما پیش بیایید
    وبلاگ بیست هزار
    http://20000.blog.ir/
    منتظریم
    پاسخ:
    اگه رایگانه میام!
    ولی ای خدا اگه رایگان نباشه! 
    +الان حوصله ندارم :|
    تو یه رباتی؟!
    چرا بام حرف میزنی؟! 
    حوصله مم سر میره :/
    آب خیار را بخورید، خیلی خنکه، بعد اگه چیزی موند بکشید به پوستتون.
    پاسخ:
    حالم یه جوری شد ایییی!!!
    ولی باشه!
    امتحان میکنم حتما :)
    من بودم با کمال میل قبول میکردم
    پاسخ:
    آفرین!
    نیکی و فرار؟!
    خخخخخخخD:
    منم بدم میاد:)
    پاسخ:
    یه بار امتحان کن،
    فوق العاده س!
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • پاسخ:
    سلام
    +حتما :)
    جدنکی خوبه؟!
    پاسخ:
    عالیه، باور کن :)
    +جبری به نام اختیار عالی بود...
    تا حالا خیلی به جبری بودن اختیار فکر کردم ولی خب همین جبرم انتخابی بوده ظاهرا!

    پاسخ:
    این مسئله من رو سالهاس که درگیر خودش کرده!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی