زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

آب سالادخور باشید

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ

مامان نشسته پای سفره و ناگهان چشمش به ظرف سالاد خورده در حالی که در حال مشاهده ی کلی خیار و گوجه ی ریز ریز شده و شناور است(شناور ! یه چیزی من میگم یه چیزی میشنوین! یعنی شناور ها!) 

بعد میفرمایند: این چقدر آب داره!

میگم دستم یهو ول شد یکم آبلیمو زیادتر ریختم!

(این کارای من که یهویی ول شد و یهویی این اتفاق افتاد و کلا هر یهویی دیگه اونقدر برای خانوادم طبیعی و عادی و معمولی شده که تعجب نمیکنن و با بی محلی از موضوع و بلا و کاراهایی که من یهویی انجام میدم میگذرن! حتی من اگه خونه رو هم آتیش بزنم واسشون طبیعیه :دی)

(ما آبغوره یا آبلیمو هرکدوم دم دست بود رو توی سالاد میریزیم و تعصب هم نداریم روی فقط یکیشون!)

بعد در حالی که یکم از سالاد میچشد باز میفرماید: ولی همش آبلیمو نیست! آب قاطیش نکردی؟!

میگم: آب گوجه هاس!

باز میفرماید: ولی گوجه هایی که بهت دادم آب نداشتن! ( سفت بودن ،نرم نبودن)

میگم: پس آب خیاراس! :)))


من عاشق آب سالادم! تو خونمون همیشه دعواس سر آب سالاد!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

یعنی یه سالاد ساده رو نمیتونی درست کنی؟؟
واقعا که!!!

پاسخ:
داری نیش و کنایه میزنی؟!
فهمیدم! تو داری نیش و کنایه میزنی! :))
  • فیروزه ای
  • منم دوس دااااااااااااااااااارررررررررررررررررم
    پاسخ:
    عششششق منههههههه! :)))
    مال خودمه فقط!
    تمام آب سالادای دنیا مال خودمه!😋
  • لو راز پام
  • آخه دیگه آب سالاد انقدر؟:)))
    پاسخ:
    باور کن یهو زیاد شد!
    منو باور کن! تولو خدا :)))
    فکر کنم به خاطر خلاقیت تو خانواده آب سالاد خور شدن ;)
    پاسخ:
    شاید!
    کلا سالادامون آبش پر و پیمونه :)
    وای نه! من از آب سالاد بدم میاد
    وقتی میخوام بردارم بریزم تو ظرف خودم یه جوری می چلونمش که نگو!
    پاسخ:
    من و تو پای سفره باید بشینیم پیش هم!
    چرا لذت های دنیارو از خودت دریغ میکنی؟!
    کجاش لذته؟
    اه اه
    اه 
    و کماکان اه
    پاسخ:
    😋 مخصوصا اگه ترش باشه...دیگه اووووف! :))
    من سالاد رو هم به زور می خورم!
    چه برسه به آب سالاد!
    پاسخ:
    چرااااا؟!
    تو و شباهنگ و یه نفر دیگه رو پیدا کردم که این خصوصیتتون مشترکه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی