زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عابس میگوید:

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ

از زبان عابس ابن ابی شبیب شاکری خطاب به سیدالشهدا(علیه السلام) :


بگو فرود بیایند تیغ ها به تنم

که من رها شده از بند بند خویشتنم


از ابتدای جهان قصد من همین بوده ست

که در هوای تو همواره بال و پر بزنم


به غیر عشق تو فکری نبوده در ذهنم

به غیر نام تو حرفی نبوده در سخنم


برای اینکه سبکبال تر شوم باید

جدا شود ز تن من حجاب پیرهنم*


تو مقتدای منی پس مرا هراسی نیست

که گرد و خاک همین دشت می شود کفنم...


سید علیرضا شفیعی


مثلا میتونیم با توجه به این مصرع پست قبل رو تصحیح کنیم :|

شما هرجوری دوس داری سینه بزن...تهش که من گفتم به من چه!

عزاداری واسه امام حسین هرجوریش پسمدیده اس (بجز قمه زدنا!)

همون بحث هیچ آدابی و ترتیبی مجوی و اینا...


+اگر کلمه ی ashura رو توی اینترنت سرچ کنید میبینید که چه عکس ها و صحنه های بدی از قمه زنی رو به نمایش گذاشته. اینجوری که اسلام توی اذهان عمومی بد جا میفته... یه جور اسلام هراسی به وجود میاد... و چقدر این صحنه ها خوفناکه واسه کسی که داره در مورد اسلام تحقیق میکنه تا مسلمون شه...

لطفا تا میتونید پست ها و عکس هایی رو که این روز ها منتر میکنید رو تگ کنید با ashura و imam hussain

  • . زیزیگلو

ashura

imam hussain

نظرات  (۴)

متاسفانه این عکسا برای کلمه شیعه هم موقع جستجو میاد 
پاسخ:
من خودم که دیدم بدم اومد... چه برسه به اون کسی که هیچ ذهنیتی در مورد اسلام نداره...و تازه داره اینا رو میبینه
سه سال پیش همین موقع منم دقیقا همین نکته رو در مورد عاشورا ذکر کردم و از قمه زنی نوشتم و از ملت خواستم پستاشونو با ashura تگ کنن که ذهنیت ها عوض بشه

تله پاتی دو بلاگر با فاصله سه سال :))))
پاسخ:
قطع و وصل میشه...خط ها خرابه :دی
دوستی روز عاشورا بین الحرمین بود و عنوان می کرد از بوی خون با ماسک به زور می شه این مسیر رو رفت بس که قمه زدن و خون ریختن. 
پاسخ:
عکساشون که خیلی وحشتناکه...با شمشیر تو سر نوزادا هم میزنن تا خون بیاد... چه دلی دارن اینا دیگه... 
این اسمش دل داشتن نی خواهر.. اسمش حماقت داشتنه!
پاسخ:
همون... حالا همه هم میگن حرامه... کو گوش شنوا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی