زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

آی لاو کت!

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ب.ظ
یکی از بچه ها، پنجره ی اتاق خوابگاهو باز کرده و واسه نامزدش دست تکون میده
اونوخ من با این سنم پنجره رو باز میکنم و با گربه های توی کوچه حرف میزنم :|
قربون صدقه شونم میرم!!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

خب شما هم بشید عین اون یکی بچه‌ها 
پاسخ:
من لابه لای حرفاشون جیغ میکشم
همین کافیه!

الکی مثلا من پیام بازرگانی ام
خب تو هم برای من دست تکون بده :)
پاسخ:
آیکون زیزیگلو در حال تکان دادن پارچه ی قرمز :)
کار شما پسندیده تره :))
پاسخ:
میدونستم!
:))
گربه ها هم از تنهایی در میان!
خدایا زودتر برای اینم یه نامزد برسون
خیلی زود تر

آمین
...
پاسخ:
خدایا به من چه
من حرفی ندارم
دعای اینه :|
  • مهندس بهشت
  • مردم چقدر بی شعورن نه؟؟؟؟
    پاسخ:
    مردم آره!
    مخصوصا نامزد دارا!
    اصن نمیفهمن ما مجردیم نباید جلومون ازین کارا بکنن!
    :|
    پاسخ:
    :))
    جالب بود :)
    پاسخ:
    :)
    یعنی من دانشجو بودم گربه هم سمت پنجره اتاق ما نمیومد... گل و درخت هم نبود.. با هوا میحرفیدیم... من جات بودم داد میزدم فلانی بوت میااااااااااااد... و بدین /گونه ب اتمام میرسید قرار باد باد کردن پشت پنجرشون خخخخخخ
    پاسخ:
    انقد خوب بودن اون گربه ها! صداشون میزدی میگفتی گربه! نگات میکردن!
  • دنیای کامپیوتر ...
  • ☻، من هم با مرغ ها حرف میزدم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی