زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

حالا خواب بودها...نمیدونم چجوری فهمید نبود منو!

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

صبح که پا شدم واسه نماز (تف به ریا) اتاق خیلی سرد بود...یه نگا به خواهرم انداختم، مچاله شده بود توپتو! کولرو خاموش کردم و از اتاق رفتم بیرون

رسیدم تو هال، یهو دیدم یه نفر دوید اومد دنبالم ، بعد رو به روم خوابید رو قالی :|


+صبح پا شده میگه مامان این کولرو خاموش کرده همه ی چراغا رو هم خاموش کرده همه ی درها رو هم بسته خودشم رفته بیرون! 

+دروغ میگه چراغارو خاموش نکردم! همچنان روشن بودن!

+معمولا طول عمر لامپ اتاق ما از بقیه ی قسمتای خونه کمتره... شب تا صب؛ صب تا شب روشنه :|

+دیشب با دختر خاله هام بحث "آنابل" بود چون!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

میخوام چند تا فیلم روح و جن و پری دار ببینم بعد شب منتظر بمونم بهم حمله کنن مادرجان بهار ظاهر شه جلوشونو بگیره، بعد من مادرجان بهار رو نگه میدارم و نمیذارم برگرده...happy end
پاسخ:
اوهوم خوبه، حتی میتونید با کمک هم اونا رو شکست بدین و بشه یه فیلم وحشتناک بر اساس یه داستان واقعی!
تو هم اینجا رو بخون
"آنابل" چی هست؟
"آنابل" چی هست؟
پاسخ:
آنابل یه فیلم وحشتناکه که اولش میگه بر اساس یه داستان واقعی... و من ندیدمش!
اینجا رو بخون

  • مهندس بهشت
  • من دو روز بیام خونتون این عادت چراغ روشن بودن رو ازتون میگیرم
    پاسخ:
    من یه سال تو خوابگاه بودن هیچکس نتونست این عادتو از من بگیره... تو هم بیا تا بدعادتت کنم! :))
  • مهندس بهشت
  • این یه مورد دیگه امکان مداره انقدر لجباز هستم و انقدر روی حرفم وایمیستم که این عادت از سر تو بپره
    مگه میشه با چراغ روشن خوابید
    بخوابی هم به اون آرامش نمیرسی
    پاسخ:
    البته باهات موافقم که هیچ آرامش خوابی مثل خوابیدن توی تاریکی نمیشه...ولی وقتی مقوله ی ترس بهش اضافه میشه، با لامپ روشن خوابیدن به توی تاریکی خوابیدن ارحجیت پیدا میکنه
    و اینکه در مورد لجبازی گفتی... هیشکی به پام نمیرسه!
    یه پست نوشته بودم که منتشرش نکردم... حالا بعد بخون خودت متوجه میشی!
  • مهندس بهشت
  • اگه کسی هم دستاتو بگیره
    کنارت باشه بازم می ترسی از تاریکی؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    مممم...نه...
    نه دیگه، نمیترسم اونوقت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی